התחלואה בנתניה עולה; 283 מאומתים ושכונות כתומות

283 חולים מאומתים ואלפי מבודדים בנתניה; התחלואה בעיר ממשיכה לעלות ונתניה כמעט כתומה; מתחמי בדיקות קורונה נפתחו ובעיריית נתניה קוראים לתושבים להיבדק

0
296
תמונה המתארת בדיקת קורונה בנתניה, באמצעות שימוש מטוש. בדיקות קורונה בנתניה מבוצעות בנקודות מוסדרות: מתחמי בדיקה לציבור הרחב.
בדיקת קורונה. צילום אילוסטרציה bigstock

בימים האחרונים נשלחו על ידי עיריית נתניה הודעות לתושבים אודות העלייה בתחלואת הקורונה.

בהודעה הדגישו, כי "בימים האחרונים מסתמנת עלייה משמעותית המספר החולים בעיר ונתניה עומדת להיות מוגדרת עיר כתומה".

בהמשך ההודעה התבקשו התושבים להקפיד על עטית מסכות בחללים סגורים. כמו כן לבוא ולהיבדק במתחמי הבדיקות. בנוסף קראו בעירייה לציבור שלא התחסן, לעשות זאת.

נכון להיום בנתניה 283 חולים פעילים, 3% מהבדיקות בנתניה חיוביות והעליה במאומתים היא 128%.

על פי ציון רמזור של משרד הבריאות – 5.9, העיר נתניה נמצאת בדרך לכתום, המעיד על תחלואה גבוהה. מנתוני משרד הבריאות עולה, כי במזרח נתניה וכן במרכז צפון נתניה התחלואה גבוהה והשכונות באזורים הוגדרו כתומות.

למרות הקריאות לציבור להקפיד על ההנחיות, נראה, כי רבים לא נוהגים כך. בתחבורה הציבורית נראים נוסעים ללא מסכות, כמו גם נהגים. בקניונים בנתניה ובחנויות רבות נראים רבים מסתובבים, ללא חשש, ללא מסכות.

כתבת המערכת פנתה למוקד 100 ודיווחה על כך, אולם נראה, כי דברים לא השתנו מההתפרצויות הקודמות. נראה, כי האכיפה עדיין לוקה בחסר.

גורם בכיר בעירייה מסר למערכת נתניה און ליין, כי חלק חשוב מעצירת ההתפרצות היא אכיפה. לדבריו עד שלא תהיה פה אכיפה רצינית, אנשים ימשיכו לחלות. "חבל שהציבור לא מבין שמדובר במגיפה שמסכנת חיים. בקצב הזה הקורונה לא תעזוב אותנו לעולם ונאלץ להיות מסגר לסגר. זאת למרות ניסיון הממשלה להשתלט על ההתפרצות הנוכחית ללא סגר".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן