הרוג ושתי פצועות בתאונה שאירעה סמוך לנתניה

בתאונת דרכים שאירעה בין אופנוע לרכב פרטי, סמוך לצומת בית ליד, נהרג רוכב האופנוע; צעירה שנסעה איתו נפצעה קשה; נהגת הרכב נפצעה קל

0
439
זירת התאונה. צילום תיעוד מבצעי מד"א

בשעות הבוקר התקבל דיווח על תאונת דרכים שאירעה בכביש 57 – מכפר יונה לצומת השרון (צומת בית ליד), בין אופנוע לרכב פרטי. למקום הוזעקו כוחות הצלה רבים ומשטרה.

פראמדיקים ומתנדבים של מד"א וכן מתנדבי איחוד הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע, צעיר בן 26. צעירה בת 22 שנסעה איתו נפצעה באורח קשה. הצעירה פונתה לבית חולים "מאיר" בכפר סבא, כשהיא סובלת מחבלות בפלג גופה העליון.

נהגת הרכב, בת 57 נפצעה קל ופונתה לבית חולים לניאדו בנתניה.

הפראמדיקים של מד"א, יובל טורץ וסהר אברג'יל, סיפרו: "הרוכב שכב מחוסר הכרה על הכביש בסמוך לאופנוע שעלה באש והרוכבת השניה שהייתה בהכרה שכבה על הכביש. ביצענו בדיקות רפואית והתחלנו בטיפול רפואי. מצבו של הרוכב היה קריטי, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. הרוכבת השנייה שנפגעה בפלג גופה העליון טופלה בשטח ופונתה במצב קשה לבי"ח מאיר כשהיא בהכרה. נהגת הרכב שנפגעה באורח קל טופלה גם כן במקום ופונתה באמבולנס לבי"ח לניאדו".

יהודה לוק, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע שעליו רכבו יחדיו גבר ואשה. למרבה הצער נקבע מותו של הגבר שסבל מפגיעה רב מערכתית. והענקנו סיוע בזירה לרוכבת ששהתה עמו על האופנוע שנפצעה בינוני ולנהגת הרכב שנפצעה קל".

מהמשטרה נמסר, כי למקום הוזעקו בוחני תנועה, אשר פתחו בחקירה. כמו כן בעקבות התאונה נוצרו בכביש עומסי תנועה קשים ושוטרים מכוונים את התנועה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן