האסון בנפאל: עשרות ישראלים חולצו באמצעות 'פספורט קארד' הנתנייתית

1
194
פעולות חילוץ והצלה סביב השעון. פיירברג-איכר בביקור בחדר המצב של פספורט קארד

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, ביקרה בחדר המצב של חברת הביטוח 'פספורט קארד' בנתניה, אשר הפעילה משלחות חילוץ וסיוע לישראלים הלכודים בנפאל.

היום (שלישי) ביקרה פיירברג-איכר בחדר המצב שנפתח במשרדי חברת הביטוח 'פספורט קארד' מבית 'דיוידשילד', חדר מצב אשר ריכז בימים האחרונים את מאמצי האיתור והחילוץ של הישראלים שמצאו עצמם לכודים בנפאל לאחר רעידת האדמה.

במהלך הימים האחרונים פעלו עובדי פספורט מסביב לשעון בניסיון לאתר את כלל מבוטחי החברה בנפאל, בהם גם כ-20 פעוטות, אליהם נשלח מטוס סיוע מיוחד מיד לאחר רעש האדמה ובו רופאי ילדים, מזון תינוקות ותרופות.

במסגרת ביקורה הביעה ראש העיר את תמיכתה בפעילות נציגי החברה: "עבודתכם החשובה מסייעת בהבאתם של תושבי ישראל בבטחה ובשלום לביתם, ישר כוח".

מנכ"ל 'פספורט קארד' יואל אמיר, אמר לנתניה און ליין – ksn כי "מאז רעש האדמה בנפאל אנו פועלים במרץ להבטיח את חזרתם של המטיילים הישראלים לביתם בשלום. במסגרת פעילותנו היינו בקשר עם המשפחות המודאגות, המטיילים בנפאל ובהם ההורים הטריים, וכמובן מול הגורמים הרשמיים בארץ ובחו"ל. זהו המקום להודות לעובדי ונציגי החברה, בחדר המצב ובשטח, אשר פעלו במרץ למען השבת הישראלים".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן