האוצר: 3,055 דירות נרכשו באזור נתניה ברבעון הראשון של 2022

ניתוח דו"ח הכלכלנית הראשית באוצר: ירידה חדה במספר משקיעי הנדל"ן שרכשו באזור נתניה, וכן במכירת דירות יד שנייה. 

0
550
פועלי בניין, דירות למכירה בנתניה
צילום fotolia

ניתוח דו"ח הכלכלנית הראשית באוצר: ירידה חדה במספר משקיעי הנדל"ן שרכשו באזור נתניה, וכן במכירת דירות יד שנייה. 

באזור נתניה רכשו ברבעון הראשון של השנה 3,055 דירות. הנתונים מצביעים על ירידה של כ-5% לעומת הרבעון המקביל ב-2021. כך עולה מניתוח דו"ח הכלכלנית הראשית באוצר – אותו ביצע ארגון קבלני נתניה.

בפילוח לפי סוגי דירות עולה, כי 1,068 יח"ד שנרכשו הן דירות חדשות. נתון זה מצביע על עלייה של 7.2% לעומת הרבעון המקביל. לעומת זאת, נרכשו 1,987 דירות יד שנייה. נתון זה מצביע על ירידה של 10.7%.

עוד עולה מדוח הכלכלנית, כי משקיעי נדל"ן רכשו באזור נתניה 546 דירות ברבעון הראשון. גם נתון זה מצביע על ירידה של 14% לעומת הרבעון המקביל. עם זאת, הירידה נמוכה מהירידה הארצית בפלח זה. לשם השוואה, הממוצע הארצי עומד על ירידה של 26%.

למערכת נתניה און ליין – ksn הרחיב שומרי בן דוד, מנכ"ל קבוצת בן דוד הרצל. "העיר נתניה היא אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים ולהשקעה. היא גם אחת מהערים המתחדשות ביותר בישראל. זאת, בעידוד העירייה והעומדת בראשה שפועלת בנמרצות לחידוש פני העיר. יש בנתניה תוכניות מאושרות לכ-5,500 יח"ד פינוי בינוי ועוד אלפי דירות תמ"א 38. אנו פועלים בעיר קרוב ל-40 שנה, שבמהלכן ביצענו עשרות פרויקטים. לחברה היום יש כ-3,000 דירות בתכנון בנתניה. אנו צפויים להמשיך ולבנות בעיר ולקדם את ההתחדשות העירונית בה".

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן