ד"ר אנטון קבאשה יעמוד בראש יחידת כירורגיית כלי דם בלניאדו

ד"ר אנטון קבאשה, מומחה לכלי דם, מונה לעמוד בראש יחידת כירורגית כלי דם במרכז הרפואי בבי"ח לניאדו בנתניה; ד"ר קבאשה הוא מומחה לכירורגיה כללית ובעל התמחות לכלי דם

1
414
ד"ר אנטון קבאשה, ראש יחידת כירורגיית כלי דם בבי"ח לניאדו

ד"ר אנטון קבאשה, מומחה לכלי דם, מונה לאחרונה לעמוד בראש היחידה לכירורגית כלי דם בבי"ח לניאדו.

ד"ר קבאשה, הינו מומחה לכירורגיה כללית ובעל התמחות נוספת לכלי דם. עבד במשך מספר שנים כרופא בכיר ביחידת כלי דם בבי"ח זיו.

מבית חולים לניאדו מסרו, כי ד"ר קבאשה ממשיך מסורת משפחתית. אביו של ד"ר קבאשה – ד"ר ולדימיר קבאשה ז"ל – הקים לפני שנים רבות את יחידת כלי דם בבי"ח זיו בצפת. כעת בנו ימשיך את דרכו ויעמוד בראש היחידה בבי"ח לניאדו.

במסגרת היחידה יבצע ד"ר קבאשה מגוון רחב של טיפולים ופרוצדורות. בין השאר טיפול בהיצרות עורקי צוואר הגורמים לאירועים מוחיים, טרשת עורקי רגליים, בניית פיסטולות לחולי דיאליזה בשיתוף עם מכון הדיאליזה, טיפול בטראומות המחייבות מומחיות כלי דם ועוד.

ד"ר קבאשה עתיד לבצע את הפעולות, תוך שימוש בשלוש שיטות פעולה מרכזיות. השיטה הפתוחה, השיטה אנדו-ואסקולרית צינתורית והגישה היברידית המשלבת בין הגישה הפתוחה לגישה הצינתורית.

ד"ר קבאשה הסביר כי לעיתים יש צורך לבצע את הפעולה הכירורגית דווקא באמצעות גישה פתוחה. למשל אצל חולים לאחר אירוע מוחי על רקע טרשת עורקי הצוואר ללא מחלת לב קשה. הגישה הצינתורית הינה גישה בה מוחדר צנתר המסייע בפתיחת היצרות עורקים במינימום זיהומים וכן מייצרת זמן התאוששות קצר יחסית. הגישה ההיברידית הינה גישה חדשה ומשלבת את כלל היתרונות של שתי הגישות.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו בירך את ד"ר קבאשה על הצטרפותו לסגל הבכיר. "שירות יחידת כירורגית כלי דם בבי"ח בהיקף בינוני כמו לניאדו הינו קריטי. אני שמח על הצטרפותו של ד"ר קבאשה לסגל הבכיר. אני בטוח שהוא יצעיד את היחידה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים למען רווחתם ובריאותם של כחצי מליון תושבי נתניה והשרון".

תגובה 1

  1. ברכות לך ד"ר קבאשה על המינוי.
    מאמין שתצעיד את המחלקה קדימה לעתיד חדש ובטוח.
    עלה והצלח.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן