פרויקט vista נתניה: בוני התיכון מציעה דירות מרוהטות ומאובזרות

1
834
ויסטה נתניה בוני התיכון
דירה מרוהטת לדוגמא. פרויקט ויסטה נתניה

חברת בוני התיכון שמקימה את הפרויקט VISTA בנתניה, יוצאת במבצע מיוחד לרוכשי הדירות האחרונות בפרויקט ותאפשר לרוכשים לרכוש דירה "לבושה": דירה מאובזרת במגוון מוצרים כגון ריהוט של קסטיאל ומטבח משודרג של אביבי מטבחים. מחירי הדירות בפרויקט, החל מ- 2.5 מיליון שקל, לדירת 5 חדרים בקומה גבוהה.

פרויקט VISTA ממוקם מול חוף הים הדרומי של נתניה, בסמוך לשמורת האירוסים וכולל 106 דירות במגדל בן 27 קומות. הדירות בנות 4-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים במפרט טכני עשיר, עם נוף לים ולובי מפואר הכולל עמדת שומר ובריכה אקולוגית לרווחת הדיירים.

"החלטנו למתג את הדירות האחרונות שנותרו למכירה בפרויקט כפי שממתגים בית מלון, תחת השם STAR LIVING VISTA 5, כך שלמעשה, הלקוח לא מקבל רק את הבניין, שהוא יוקרתי לכשעצמו, אלא גם דירת 5 כוכבים, ממש כמו במלון. במסגרת ההטבה, אנחנו מאפשרים לרוכשי הדירות לקבל מגוון מוצרים שירכיבו עבורם דירת 5 כוכבים: ואוצ'ר לרכישת ריהוט בקסטיאל, 3 שעות ייעוץ עם ממומחה להום- סטיילינג, מטבח משודרג מאביבי מטבחים וכן ואוצ'ר לרכישת מוצרי מטבח מניופאן גורמה", הרחיבה למערכת נתניה און ליין סיוון פרץ, מנהלת השיווק של חברת בוני התיכון.

"בתור יזמים שגם אחראיים על ביצוע הפרויקט, איכות התכנון ורמת הגימור של בוני התיכון נחשבים לגבוהים ביותר. רצינו להשלים עבור הלקוח את החוויה הכוללת תחת אותה חבילה, הכל נמצא באותו הבית", סיכמה פרץ.

עוד נמסר, כי בבניין מוטמעות טכנולוגיות חדשניות למחזור מי מזגנים להשקיה, לטיפול במים ולבידוד טרמי ואקוסטי שיעזרו לדיירים לשמור על יעילות וחיסכון בצריכת אנרגיה. פרויקט ויסטה מצוי בבניה מתקדמת וצפוי להתאכלס ביולי 2017. בפרויקט נותרו דירות החל מקומה 15 ומעלה.

תגובה 1

  1. הגיעה העת שעיריית נתניה תתן את דעתה גם לחלק הצפוני של העיר המוזנח כבר עשרות שנים . לעומת השטחים הציבוריים והפארקים רחבי הידיים בדרומה של העיר -חלקה הצפוני שממה!לא פארקים ולא גנים פרט למספר גינות קטנות שתוכננו כמו במאה הקודמת .
    נראה שלא ייעשה דבר עד שכל תושבי הצפון ייצאו בהפגנה רבתי בדרישה להשקיע את כספמ המיסים שהם משלמים גם בפיתוח צפון העיר .
    שורש הרע לדעתי הוא בכך שמעל 95%ממתכנני העיר בקרב עובדי העירייה אינם תושבי נתניה זו לכשעצמה עובדה מצערת .

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן