גילתה שבעלה בוגד בה ואיימה באקדח

0
136

בית משפט השלום בפתח תקווה גזר על תושבת אחד מהיישובים, הסמוכים לנתניה, שישה חודשי עבודות שירות בגין איומים וירי מנשק חם. מכתב האישום עולה, כי הנאשמת, אשר עבדה בעבודה בטחונית דרכה את נשקה במהלך ויכוח שהתגלע בינה לבין בעלה ואיימה, כי אם לא יעזוב את המקום, תירה בעצמה. מאישום נוסף עולה, כי הנאשמת התקשרה לבעלה ותוך כדי שיחה דרכה את נישקה וירתה בחדר השינה שתי יריות. כל זאת בעת שבתם התינוקת היתה בדירה.

הסכסוך בין בני הזוג התגלע לאחר שהאישה גילתה, שבעלה ניהל קשר אינטימי עם אישה אחרת. פרקליטה של הנאשמת, עו"ד רן עטיה, הגיע להסדר טיעון עם התביעה, על פיו הודתה הנאשמת ונשלחה לתסקיר מבחן. כתב האישום נגדה תוקן. הצדדים עתרו לבית המשפט לגזור על הנאשמת שישה חודשי עבודות שירות, מאסר על תנאי וצו פיקוח.

עו"ד עטיה, טען, כי "מדובר בנאשמת נורמטיבית, ללא עבר פלילי, הודתה בכתב האישום המתוקן וחסכה זמן שיפוטי יקר ובנוסף הביעה חרטה. הנסיבות לביצוע העבירות, העובדה שבעלה קיים מערכת יחסים אינטימית עם אישה אחרת. במצב מסוים יצא לנאשמת לשמוע שיחות מוקלטות של בעלה ושל האישה האחרת, בו נשמעו איומים על חייה ועל חיי בתם המשותפת".

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, חגי טרסי, קיבל את הסדר הטיעון שנעשה בין הצדדים וגזר על הנאשמת, כאמור, שישה חודשי מאסר בפועל, שירוצו בעבודות שירות, שישה חודשים מאסר על תנאי וצו מבחן למשך שנה.

מייצג עו"ד רן עטיה
מייצג עו"ד רן עטיה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן