גביע הטוטו: מכבי נתניה מול הפועל כפר סבא

0
81
רומאריו פירס. צילום ניר אנשר

לאחר שקיבלה את כל האישורים הדרושים, כולל אלה של מכבי נתניה, הפועל כפר סבא תארח הערב (ג'), את מכבי נתניה למשחק במסגרת גביע הטוטו. במשחק שיתקיים באצטדיון לויטה תשחק נתניה מול העולה החדשה בירוק, שתעשה הכל על מנת לזכות בנקודות ראשונות ושער ראשון העונה.

חניכיו של שלומי דורה, מגיעים למפגש מול כפר סבא כשבקופתם ארבע נקודות בשני מחזורים, במסגרת בית ב', וזה כשהיא שומרת על רשת נקייה. כידוע, עם האוכל בא התיאבון, והשחקנים בנתניה מחפשים להמשיך לצבור נקודות ולהוכיח שאת העונה הנוכחית הם מתחילים ברגל ימין.

ככל הנראה יהיה זה משחק הבכורה של החלוץ החדש ממונטנגרו, איוון ווקוביץ', שעתיד לפתוח ב-11 של דורה  וישמש בחוד ההתקפה של הצהובים – מנגד – מי שצפויים לראות את המשחק הם רומאריו פירס שנפצע במהלך אימון וכשירותו למשחק מוטלת בספק והרכש הנוסף ז'רקו גרבוביץ' שחש כאבים ברגלו מזה יומיים ואף נטש אימון עם הקבוצה בגללם. למערכת נתניה און ליין – ksn נמסר, כי אנשי מכבי נתניה בודקים האם גרבוביץ' חתם על החוזה בנתניה בעודו פצוע או שמא פציעתו נגרמה לו במהלך אימון פה בארץ. גרבוביץ' מצידו טוען, כי נפצע בארץ אך אין ספק שהנושא שווה בדיקה – מאחר והשחקן ערך רק אימון אחד עם הקבוצה מרגע חתימתו בקבוצה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן