בעקבות הסדר טיעון נמחקה עבירת פגע וברח

0
144
עו
מייצג עו"ד יצחק אבישר. צילום נתניה און ליין-ksn

לפני כשלוש שנים אירעה תאונת דרכים בשד' בן צבי בנתניה. מכתב האישום עולה, כי נהג הרכב הפוגע, תושב נתניה (76) נהג, ככל הנראה בחוסר זהירות, לא שמר מרחק וכתוצאה מכך פגע עם רכבו בחלק האחורי של רכב שנסע לפניו. הרכב הנפגע נדחף קדימה ופגע ברכב שהיה לפניו.

כתוצאה מהתאונה נחבלו נהג הרכב המעורב הראשון ונהגת הרכב המעורב השני. עוד עולה מכתב האישום, כי נהג הרכב הפוגע לא עצר במקום התאונה ולא הגיש עזרה לפצועים. בנוסף ייחסו לנאשם בכתב האישום אי שמירת מרחק, נהיגה בחוסר זהירות, אי הודעה מיד על התאונה ואי מסירת פרטים. הנאשם מצידו הכחיש את העבירות המיוחסות לו ואף טען, כי לא נהג ברכבו.

התביעה ביקשה מבית המשפט להטיל על הנאשם מאסר בפועל ופסילת רישיון לתקופה ממושכת. פרקליטו של הנאשם, עו"ד יצחק אבישר, הגיע עם התביעה להסדר טיעון, זאת לאחר שטען והביא ראיות לכך, שרכבו של הנאשם היה במוסך במשך שבוע שלם בזמן התאונה וכן מדובר בנאשם מבוגר ולא צעיר כפי שטענו עדי הראיה. עוד טען עו"ד אבישר, כי הנאשם לא היה זה שנהג ברכב.

בעקבות הסדר הטיעון, נמחק האישום בגין פגע וברח, אי הגשת עזרה לנפגע בתאונה, אי הודעה על התאונה ואי מסירת פרטים.

שופטת בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקווה, אטליא וישקין, קיבלה את הסדר הטיעון והטילה על הנאשם קנס בסך 1200 שקלים וכן חודשיים פסילת רישיון על תנאי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן