בית חולים לניאדו יכשיר דור עתיד של רופאות ורופאים

תנופה אקדמית מרשימה בבי"ח לניאדו; היחידה להפריה חוץ גופית IVF הוכרה לביצוע השתלמות עמיתים ע"י המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית

0
341
ד"ר אמיר וינטראוב, סגן המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו ומנהל היחידה להפריה חוץ גופית IVF. צילום דוברות לניאדו

המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית הכירה לאחרונה ביחידה להפריה חוץ גופית IVF בבי"ח לניאדו כיחידה שניתן לבצע בה את התמחות על.

רפואת רבייה ופריון הינו תחום הדורש בקיאות, הבנה ומיומנות בתחומים מגוונים שמשותפים לדיסציפלינות קליניות שונות. בין השאר לגינקולוגיה, אנדוקרינולוגיה, אנדרולוגיה, גנטיקה, דימות ועוד.

מטרת התמחות על ברפואת רבייה הינה העמקת הידע והמיומנויות בתחום. בדגש על היבטים אנדוקרינולוגיים של הרבייה ופיתוח יכולות מחקר בתחום.

בוגרי תכנית ההתמחות יוכלו להשתלב כמומחים בתחום ביחידות להפריה חוץ גופית בבתי חולים. כמו כן במרפאות פוריות בקהילה.

תכנית התמחות העל מיועדת לרופאים ורופאות שסיימו את שלב ההתמחות. מחזיקים ברשיון של רופא מומחה בגניקולוגיה ומעונינים להמשיך את שלב ההכשרה שלהם לרפואת רבייה ופריון.

התכנית תתפרס על פני שנתיים, ותכלול התייחסות לבעיות פריון בשני המינים. כמו גם מתן מענה מיטבי בהתאם לבעיה הספציפית של הזוג המעוניין להשיג הריון. תוך בחינה מדוקדקת של כלל הנתונים הקליניים ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאבחון מדויק של הבעיה.

ד"ר אמיר וינטראוב, סגן המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו ומנהל היחידה להפריה חוץ גופית IVF התיייחס לנושא. "ההכרה ביחידה כגוף שיכול להכשיר מומחים בתחום הרבייה והפריון, הינה אות סיום לעבודה מאומצת של צוות היחידה כולו במשך תקופה ארוכה. כבר מספר שנים היחידה מהווה "אבן שואבת" למומחים מקרב בוגרינו וגם מכל רחבי הארץ ללמוד ולהעמיק בעשיית רפואת פוריות נכונה ומתקדמת. כעת הפונים הרבים יוכלו לקבל הכרה רשמית בהשקעתם ולהפוך למומחים בתחום.

נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו הוסיף. "ההכרה ביחידה היא תעודת הצטיינות לעשיה קלינית מצויינת עם יכולות אקדמאיות גבוהות. אנו נמצאים בתנופה אקדמית משמעותית בכל תחומי העשייה הקליניים המבוצעים בבית החולים. אנו רואים בעשייה האקדמית חלק אינטגרלי מהעבודה הקלינית במטופלים. לא פחות חשוב מכך – מדובר על הכשרת דור העתיד של הרופאים והרופאות במדינת ישראל".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן