ביקור ראשון של שגריר צרפת בישראל בבית חולים ישראלי

שגריר צרפת בישראל, אריק דנון, מלווה ברעייתו ובקונסולית הכבוד של צרפת בנתניה, נטלי מימון, סיירו היום בבי"ח לניאדו; זהו ביקור ראשון בבית חולים ישראלי

0
343
שגריר צרפת בישראל בביקורו בבית חולים לניאדו. צילום באדיבות בית חולים לניאדו

שגריר צרפת בישראל, אריק דנון, מלווה ברעייתו מארי קריסטין דנון וקונסולית הכבוד של צרפת בנתניה, נטלי מימון, הגיעו היום לסיור ממושך בבי"ח לניאדו.

השגריר והפמליה התקבלו על ידי הנהלת בית החולים בראשות המנכ"ל, נדב חן.

בפתיחת הסיור הוצגה בפני השגריר סקירה מקיפה אודות העבודה הקלינית הענפה, אותה מבצע צוות בית החולים, עבור אוכלוסיית אזרחי צרפת המתגוררים בנתניה והשרון, בתקופות שגרה ובמיוחד בתקופת משבר הקורונה.

נדב חן ציין בפני השגריר, כי "אנו בית החולים הראשון ולמיטב ידיעתי היחיד, המפעיל מערך של מתנדבים שתפקידם הוא לתרגם מעברית לצרפתית ומצרפתית לעברית. יש לנו מטופלים רבים דוברי השפה ואנו רואים חשיבות רבה בקיום מערך התרגום, על מנת לאפשר טיפול קליני מדויק ויעיל , לצד מתן תחושה טובה ונעימה למטופלים".

השגריר סייר במרכז הילודה החדש, העומד בשלבי בנייה סופיים, והתרשם עמוקות מ-12 חדרי הלידה החדשים והפגייה שנמצאים ערב השקתם.

את הסיור במרכז הילודה החדש הובילה, אריאלה כהן-ארזי, אזרחית צרפת והאחות האחראית של חדר לידה בבית החולים.

השגריר המשיך את סיורו במחלקה האורטופדית, שנחנכה לפני כשנתיים, שם פגש את האחות האחראית של המחלקה, יהודית בן עמרם, אזרחית צרפת גם היא.

עוד נמסר מבית חולים לניאדו, כי הסיור כלל אף ביקור במערך הקורונה בבית החולים, במיון הנשימתי ובמתחם הבקרה של מחלקת קורונה, בהובלת, לידיה לנקסנר, האחות האחראית של מחלקת טיפול נמרץ.

בסיום הביקור אמר השגריר: "פגשתי פה רופאים ואחיות משכמם ומעלה וביניהם אזרחי צרפת גאים ומעוררי השראה. אנשי ונשות צוות מן המניין ואף מתנדבים רבים שכל מטרתם היא מתן טיפול קליני וסיעודי ברמה הגבוהה ביותר, לצד חמלה אנושית יוצאת דופן, חמלה המאפיינת כל כך את בית החולים הזה".

השגריר הוסיף: "אני שמח שאזרחי צרפת המתגוררים בישראל לוקחים חלק במשימה החשובה הזו, במיוחד בתקופה ההיסטורית של ההתמודדות עם משבר הקורונה. העשייה הברוכה הזו היא ביטוי לעוד שיתוף פעולה בשטח בין מדינת ישראל לצרפת. אני בטוח כי שיתוף הפעולה הזה ימשיך להתפתח גם בעתיד".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן