בוררות: מכבי נתניה תשלם 108 אלף ₪ לאדיר טובול

0
149
אדיר טובול. תמונת ארכיון נתניה און ליין - ksn. צילום ניר אנשר

 

מקל וגזר: בעוד בהנהלת הקבוצה הביעו שביעות רצון באמון הניתן מצד האוהדים שרכשו נכון ליום חמישי כ-1500 מנויים וקצב המכירה רק הולך וגובר, ניחתה מכה כלכלית חדשה על מכבי נתניה: בבוקר יום חמישי התקבלה במוסד לבוררות החלטה המחייבת את מכבי נתניה לשלם לכדורגלן אדיר טובול, ששיחק לפני כשתי עונות במדי נתניה, לשלם לו 108 אלף שקלים. את טובול ייצג עו"ד רן קידר.

ההחלטה, שכאמור עשויה ברמה תאורטית למנוע ממכבי נתניה לפתוח את העונה – עד העברת התשלום, חייבה תגובה מהירה. ואכן, דובר המועדון איציק גניש שחרר בצהריים הודעה קצרה בה נכתב כי "מדובר בהליך שהתנהל לפני כניסתה של ההנהלה החדשה, שתכבד את פסק הדין ותעביר לטובול את הכסף בימים הקרובים".

ובגרה המקצועית, מחנה האימונים בגרמניה, כך נמסר לנתניה און ליין – ksn, ממשיך לספק בשלב זה תוצאות טובות הרבה יותר מהצפוי.  מאמן מכבי נתניה שילב ביממה האחרונה קטעי וידאו של משחקי הקבוצות המובילות באירופה, ויחד עם השחקנים ניתח מהלכים. דגש רב שם שלומי דורה על בניית תלכיד קבוצתי, הן ברמה החברתית והן ברמה המקצועית על הדשא – זאת לצד אימונים המבוססים על טקטיקה ואסטרטגיה בהרכבי שחקנים משתנים וכן באימוני כושר.

לכתבות ספורט נוספות בקרו במדור ספורט – נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן