אמיה טגה לא מרים ידיים

0
99
אמיה טגה, מכבי נתניה - נתניה און ליין
אמיה טגה, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

 

הפסדה של מכבי נתניה לכפר סבא, במשחק בית שהתקיים לו בהרצליה, מרט עוד נוצה בעצביהם המרוטים בלאו הכי של אוהדי הקבוצה. למרות היתרון המספרי של נתניה במהלך מחצית שלמה, לא השכילו הנתנייתים להכניע את המשחק. אמיה טגה, מהסמלים הבולטים יותר של נתניה, הורחק וההפסד הפך לבלתי נמנע. למרות זאת טגה אופטימי. "ברגע שנצליח לחבר שניים שלושה ניצחונות ביחד, התמונה תשתנה לחלוטין".

מכבי נתניה לא השכילה לנצל את היתרון מספרי על היריבה. גם המשחק ההתקפי הנתנייתי לא השכיל לנצל מצבים. עד מתי?
"ההפסד האחרון באמת מרגיז ומעצבן. מדובר, מבחינתי, בהפסד שאתה לא מתכנן אותו ולא לוקח אותו בחשבון, כי זה משחק שאנחנו בבית עם הקהל שלנו ואנחנו חייבים לנצח. לא שיחקנו חכם והם סגרו את המשחק. שיחקו מתפרצות ולקחו את הנקודות".

במהלך המשחק נשלף לעברך בפעם השנייה העונה כרטיס אדום. כיצד זה מרגיש
"בכל הקריירה יש לי רק שני אדומים. זה באמת צירוף מקרים מבחינתי, ואני חושב שאם אני צריך להקריב את עצמי למען הקבוצה בשביל לעשות פאול על מנת לא לחטוף שער, אז אני חייב לעשות גם אם זה המחיר שאשלם. אני מקווה שזה באמת האדום האחרון מבחינתי, כי גם לי זה מפריע להיכנס לרצף משחקים וכמובן זה לא נעים שהקבוצה תישאר בעשרה שחקנים".

מבחינת תוצאות משחקי האימון טרם תחילת הליגה, נדמה היה שמכבי נתניה בדרך הנכונה. מה השתבש?
"זה נכון שהיינו טובים בהכנה ובמשחקי גביע הטוטו – לפחות לפי התוצאות. נראינו טוב ולא ספגנו, אבל אני יכול להתחייב לך גם היום, למרות שעשינו רק ניצחון אחד מתחילת העונה, ההרגשה של כולנו היא שאנחנו קבוצה טובה. אני בטוח שברגע שניכנס לרצף של שניים שלושה משחקים, נצא לדרך חדשה ובאמת יראו את היכולת של הקבוצה הזו. הכי כאב לראות את האוהדים חוזרים ככה הביתה. אלפים הגיעו להרצלייה במטרה אחת: לדחוף אותנו קדימה. אני יוכל לומר בוודאות, שבלעדיהם אין לנו סיכוי להצליח העונה. הם חייבים להמשיך לדחוף אותנו, כי רק ככה נחבר ניצחונות ונוכל להחזיר להם על המגרש".

במשחק האחרון חלקכם חטפו קללות מהאוהדים, כיצד זה משפיע על הלך הרוח?
"זה לא נעים ואפילו כואב – במיוחד שהרוב מופנה כלפי המאמן. זה נכון ששלומי דורה עומד בראש המערכת המקצועית, אבל אנחנו השחקנים אשמים. זה כואב לנו המצב וזה שהוא סופג את הקריאות. נכון, מדובר בקומץ של מקללים, אבל הכאב הוא אותו כאב. דווקא בשעה זו אנו זקוקים כמה שיותר לתמיכת הקהל שלנו, לעידוד שלו במהלך המשחקים. רק ביחד ננצח".

ההרכב של מכבי נתניה חסר ארבעה שחקני מפתח שנפצעו. עד כמה הדבר פוגע בכם מקצועית?
"אני חושב, שלמרות גל הפציעות אנחנו קבוצה מספיק טובה. לצערי, עם חוסר המזל שלנו אנחנו לא אמורים להיות במקום שאנחנו נמצאים כרגע. ברור שאם כל השחקנים שנפצעו היו על המגרש, התמונה הייתה נראית אחרת. ולמרות זאת, אנחנו לא אמורים להיות במקום בו אנו מצויים כעת וזה דבר שישתנה".

כיצד המצב הביטחוני וגל הטרור השוטף את הרחובות, משפיע עליכם?
"אנחנו, בדיוק כמו כל ישראלי, חיים במדינה. אנחנו, לפחות בכל הקשור לאימונים ולמשחקים משתדלים להתנתק כמה שאפשר כדי להתרכז בכדורגל. אני מעריך שזה קורה בכל הקבוצות בארץ. לכולנו יש משפחות וכולנו שומעים, רואים וקוראים חדשות. כמו כולם, אני מקווה שזה יסתיים מהר".

במחזור הקרוב תתארחו בדוחא למשחק מול סכנין שהביסה את הפועל ת"א 4:0. מהי הערכתך?
"במצבנו הנוכחי כל משחק, מבחינתנו, הוא חשוב ומכריע. כרגע, כל המחשבות וכל האימונים ממוקדים בדבר אחד: כיצד נביא ניצחון יקרה לקבוצה ולא משנה היכן יתקיים המשחק ומול מי נשחק. אנחנו עושים הכל כדי לעלות על מסלול הניצחונות. אנחנו חייבים את זה בשביל כולם".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן