אליכין: הוגשה תוכנית להרחבת היישוב

0
294

חברת אפי קפיטל, המחזיקה בקרקעות בישוב אליכין, הגישה לוועדה המחוזית מחוז מרכז תוכנית להקמת שכונה חדשה בישוב בשם שכונת ארזים. לנתניה און ליין-ksn נמסר, כי השכונה תשתרע על פני שטח של כ-120 דונם ותכלול 600 יח"ד.

התכנית לשכונה החדשה גובשה על-ידי אדריכל דב קורן בשיתוף המועצה המקומית אליכין, והיא תוקם על הקרקעות החקלאיות בקצה הדרום-מערבי של שטח השיפוט של המועצה. התכנית תשמר את האופי הכפרי של היישוב ותכלול בנייה צמודת קרקע ודירות גן גג. המועצה מתכוונת להקים במקום בית ספר ומרכז מסחרי בשטח של כ-10,000 מ"ר. שטחי הציבור המתוכננים בשכונה יכללו גינות ציבורית ושטחים ירוקים נוספים.

 חברת אפי קפיטל החלה בייזום התכנית לפני כחמש שנים. השכונה החדשה תהווה המשך של שכונת האתרוגים הכוללת כ-450 יח"ד, רובם צמודי קרקע, קוטג'ים דו משפחתיים ווילות.

 חברת אפי קפיטל החזיקה בכ-50 דונם מהקרקעות בשכונה והשאר הוחזק בידי בעלים פרטיים. בשנים האחרונות מכרה החברה חלקות בגודל של חצי דונם ובידיה נותרו כ- 20 דונם, עליהם היא מתכננת להקים 70 יח"ד. כיום, עם התקדמות התכנון, השווי של הקרקעות מגיע לכ- 500,000 שח לחצי דונם.

לדברי שייקה נפחא, סמנכ"ל בחברת אפי קפיטל: "הצרכן הישראלי עדיין חולם על צמוד קרקע. עליית מחירי הדירות בשנים האחרונות, הביאה להרחבת הביקושים לצמודי קרקע מחוץ לאזור המרכז. השרון הצפוני נהנה היום מביקושים ערים גם לדירות וגם לצמודי קרקע במחירים שפויים. אנו רואים כי קיים ביקוש גדול לרכישת הקרקעות גם מצד משקיעים וגם מצד תושבים שעדים להתקדמות התוכניות באזור . אנו מעריכים, כי התוכנית תאושר בקרוב".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן