אישום: סיממה את ילדיה כדי לקבל כספים מביטוח לאומי

כתב אישום הוגש נגד תושבת נתניה שסיממה את ילדיה על מנת לקבל קצבאות מהביטוח הלאומי; על פי כתב האישום הוציאה האישה במרמה כשני מיליון שקלים

0
258
צילום fotolia

פרקליטות מחוז מרכז הגישה ביום שלישי השבוע, כתב אישום נגד תושבת נתניה בין התעללות בילדיה. כתב האישום מייחס לנאשמת ריבוי עבירות של התעללות בחסר ישע. כמו כן קבלת דבר במרמה ועבירות שונות על חוק איסור הלבנת הון.

שוטרי משטרת נתניה עצרו את האישה לפני כחודש. זאת בעקבות חשד שנתנה חומרי טשטוש לילדיה על מנת לקבל קצבאות נכות ושירותים מיוחדים מהביטוח הלאומי.

כאמור השבוע הוגש נגדה כתב אישום. מכתב האישם עולה, כי בין השנים 1994 ועד לפברואר האחרון פנתה האישה לוועדות שונות בביטוח הלאומי על מנת לקבל קצבאות עבור ילדיה. האישה טענה שילדיה סובלים, לכאורה, ממוגבלויות תפקודיות, התפתחותיות והתנהגותיות.

עוד עולה מכתב האישום כי האישה השתמשה במסמכים רפואיים, שגיבו את טענותיה. לצורך זה היא לקחה את ילדיה לרופאים שונים לבדיקות ואבחונים שלא לצורך. כמו כן פעלה להכניס אותם למסגרות בחינוך המיוחד. למרות שמצבם הרפואי לא דרש זאת. כמו כן נמנעה מלשלוח שניים מילדיה לבית ספר במשך זמן ארוך כשלא קיבלה את מבוקשה.

בעקבות מצגי השווא שהציגה קיבלה האם במרמה מהמוסד לביטוח לאומי, גמלאות נכות כללית בסכום של כשני מיליון שקלים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן