אישום: הצית אופנוע וגרם נזק לבניין

0
105

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד צעיר (22) מנתניה בגין הצתה, קשירת קשר לפשע והיזק במזיד.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם יחד עם שני צעירים אחרים, קשר קשר להצית אופנוע של אדם אחר. לצורך כך החליטו השלושה לפגוע במצלמות האבטחה שהותקנו בבניין בו מתגורר בעל האופנוע.

בתאריך ה-7.12.15 הגיעו הנאשם ושני חבריו ברכב לבניין בו מתגורר בעל האופנוע. אחד מהחברים יצא מהרכב כשהוא רעול פנים, החזיק במוט ארוך וחבט במצלמת האבטחה מספר פעמים, אולם לא הצליח לשבור אותה. הנאשם יצא מהרכב על מנת לסייע והשניים הצליחו לשבור את מצלמות האבטחה. לאחר מכן לקחו אותן ועזבו את המקום.

עוד עולה מכתב האישום, כי מספר ימים לאחר מכן, בשעת לילה מאוחרת, חזרו הנאשם ושני חבריו ברכב לבניין. אחד החברים יצא מהרכב כשבידו מיכל פלסטיק ובו נוזל דליק. הנאשם הצטרף אליו והשניים פסעו לכיוון הבניין, ניגשו לאופנוע והציתו אותו. האופנוע נשרף כליל ונגרם נזק למסתורי כביסה ולאריחים בבניין.

מהבקשה למעצר עד תום ההליכים עולה, כי הנאשם הודה ששבר ולקח מצלמת אבטחה. הנאשם טען, כי עשה זאת בשל חוב כספי שחייב לו דייר בבניין, שאינו בעל האופנוע. הנאשם הכחיש קשר להצתת האופנוע. עוד עולה מהבקשה למעצר עד תום ההליכים, כי הדייר, עליו הצביע הנאשם, הכחיש את קיומו של החוב. מעצרו של הנאשם הוארך עד להחלטה אחרת.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד ג'קי סגרון, מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "כתב האישום מתבסס על ראיות נסיבתיות ללא שום קשר לוגי בניהן. אני משוכנע שכמו שבית משפט שחרר את מרשי פעם אחת, הוא ישחרר אותו גם פעם שניה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן