אירועי שבוע הספר בנתניה – עשרות אירועים ומופעים

יובל דיין, אמיר דדון, גיל חובב ועוד שלל אמנים, זמרים וסופרים ייקחו חלק באירועי שבוע הספר בנתניה. ומה עם ספרים? גם זה יהיה. 

0
1438
הזמר אמיר דדון יופיע בנתניה במסגרת אירועי שבוע הספר בנתניה
אמיר דדון. צילום יחס ציבור

יובל דיין, אמיר דדון, גיל חובב ועוד שלל אמנים, זמרים וסופרים ייקחו חלק באירועי שבוע הספר בנתניה. ומה עם ספרים? גם זה יהיה. 

עם הספר חוגג את שבוע הספר. בכל שנה כמעט נשמעות הטענות כאילו "עם הספר" כבר איבד את הזכות להיקרא כך. אולם, דווקא השנה האחרונה, שנת הקורונה, הוכיחה אחרת. בשנת 2020 רשמה רשת הספריות העירוניות בנתניה עלייה חדה במספר הקוראים החדשים.

 את שבוע הספר העברי שעתיד להתקיים בין התאריכים 17-7 ביוני בעשרות מופעי תרבות. ולא רק, אלא גם מפגשי ספרות, שעות סיפור וסדנאות יצירה.

זהו המקום היחיד בשנה בו ניתן להציג את יבול התרבות הספרותית בהיקפים עצומים. בין האירועים השונים תוכלו ליהנות ממפגשים פרונטליים עם אמנים ויוצרים עכשוויים. יוצרים שהעניקו למילה הכתובה משמעות ביצירה המוסיקלית.

ביום שלישי (08.06) הופעה חיה עם אמיר דדון בהיכל התרבות העירוני. ביום רביעי (09.06) גיל חובב יספר על אליעזר בן יהודה בנעלי בית. ואילו כיתת אמן עם האמנית והיוצרת יובל דיין, תתקיים ביום ראשון (13.6).

לצד ההופעות החיות תוכלו להתארח ברשת הספריות העירוניות לסדנאות יצירה והצגות לילדים. כך גם בספריית הכיכר והמרכזים הקהילתיים. ההצגות עם מיטב כוכבי הילדים. מוזיאון בית הבאר ייארח למשחקי רצפה הקשורים לספרים ולמופעים.

שבוע הספר בנתניה: כל הכוכבים, כל האמנים, כל היוצרים, כל האירועים

במסגרת פעילות היכל התרבות העירוני תוכלו להתארח במוזיאון לתולדות העיר במגוון פעילויות. תוכלו לחזור לשנות ה-60 באמצעות ספרי הזיכרונות האישיים, שהוותיקים בינינו החזיקו קרוב לליבם. סדנאות "גרפיטי" בעקבות סיפור ומרתון צילום בעקבות שירים – מהווים חלק מהאירועים המתוכננים.

כחלק מהליך עידוד הקריאה בקרב ילדים ובני נוער, רשת הספריות יצאה במיתוג חדש ומרענן עם סדרה מוגבלת של כרטיסי קורא. אל הכרטיסים והסימניות נוספו דמויות של גיבורי על שאוירו במיוחד לטובת הפרויקט. העיצוב בוצע על-ידי אמנים תושבי העיר: אלירן מלכה וענת רז.
כמו כן, תושבי נתניה זכאים למינוי ללא תשלום ברשת הספריות העירוניות.

משה קייזלר, מנכ"ל העמותה לחינוך בלתי פורמלי, מסר כי "שבוע הספר בנתניה הוא מאורע תרבותי חשוב מאין כמוהו לכלל תושבי נתניה בכל הגילאים. אני מזמין את התושבים להצטרף לחגיגה בלתי פורמלית של יצירה ופעילויות תוכן מעוררות השראה".

בני אפרים, מנכ"ל עמותת היכל התרבות העירוני, אומר למערכת נתניה און ליין, כי "שבוע הספר העברי ממחיש את חשיבותה של המילה בכלל ושל המילה הכתובה בפרט.  זו הזדמנות נהדרת לכל הנתנייתים לגעת במילים ולגעת באנשים באמצעות שפע הספרים. וכמובן, שפע פעילויות התרבות היוצאות מהמילה הכתובה וחוזרות אליה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן