אין חדש: מכבי נתניה הפסידה 2:1 להפועל חיפה

0
100
מכבי נתניה הפועל חיפה נתניה און ליין
מכבי נתניה צימקה לתוצאה 2:1 מול הפועל חיפה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

מכבי נתניה ירדה לליגה הלאומית כבר לפני שלושה שבועות באופן רשמי וזו אחת הסיבות לכך שבמאבקיי הפלייאוף התחתון שנכנסו לישורת האחרונה רואים בקבוצה של עומר פרץ ככזו שלא מהווה איום. במפגש בין הפועל חיפה למכבי נתניה בסמי עופר, הופתעו האדומים לספוג שער מהיהלומים הצהובים ועוד בדקה הרביעית. הבלם אנדרי משצ'נקו הבקיע את שערה ה-12 של מכבי נתניה ממהלך שהתחיל בכדור קרן שבעט מוטי מלכה. לרגע היה נראה כי חניכיו של עומר פרץ התעוררו קצת מאוחר מידי אחרי שהציגו יכולת לא רעה בכלל ואפילו טובה לאורך כל המשחק.
הפועל חיפה שנאבקת על מקומה בטבלה, לא אפשרה ללחץ שיצר השער המוקדם של נתניה להשתלט עליה וזו ידעה להגיב די מהר ולחזור למשחק. ובדקה ה-17 היה זה שלומי ארבייטמן שהבקיע את שערו הראשון במדי הקבוצה הצפונית שגם יצר מומנטום עבורם ואלה המשיכו את הלחץ וקבעו מהפך כבר בדקה ה-33.
המחצית השנייה בסמי עופר נפתחה בלחץ מצידם של האדומים שרצו לסגור את הסיפור ולא להשאיר סיכוי לצהובים של עומר פרץ להפתיע. הלחץ מהר מאוד התחלף בבונקר צפוף שגרר אחריו שריקות בוז מהאוהדים ביציע אך את האדומים זה לא עניין, הם הציבו לעצמם כמטרה לזכות ב-3 הנקודות ומבחינתם כל האמצעים כשרים.
מכבי נתניה הציגה יכולת לא רעה יחסית במשחק הספציפי הזה אך זו לא יכולת שמספיקה לליגת העל אפילו בישראל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן