אייל סגל תקף את החלטות ביה"ד של ההתאחדות לכדורגל

בעלי מכבי נתניה לא מסתיר את ביקורתו על התנהלות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שפען נוספת קיבלו החלטות הזויות

0
247
אייל סגל - מכבי נתניה
אייל סגל, בעלי מכבי נתניה וחברת קשרי תעופה. צילום ניר אנשר

בעלי מכבי נתניה לא מסתיר את ביקורתו על התנהלות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שפעם נוספת קיבלו החלטות הזויות

אייל סגל, בעלי קבוצת מכבי נתניה, מגביר את הווליום. תוך פרסום ביקורת ציבורית בנוגע להחלטות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, הוא קובע: ""ביה"ד מעולם לא נדרש לתת דין על החלטותיו".

לפני כשבועיים פסק בית הדין על סגירת חצי איצטדיון במשחק של מכבי נתניה מול באר שבע. החלטת בית הדין נבעה מהתנהגות האוהדים במשחק הליגה מול הפועל תל אביב. כבר באותה עת כתב סגל נגד ההחלטה, שבפועל מענישה את הקבוצה ולא את הקהל. בדבריו ציין, כי מתחילת העונה נקנסה הקבוצה במאות אלפי שקלים.

לטענת סגל, בית הדין נוהג במה שהוא מכנה "קלות דעת". בדבריו הוא מתייחס למה שארע אחרי ישיבת תאום האירוע שנערכה במשטרת ישראל.

"נציג המשטרה ביקש מבית הדין של ההתאחדות להעביר את הקהל האורח (שלא נענש במקרה דנן) ליציע המערבי. תוך הקפדה, שבכל מקרה, סך כל האוהדים באצטדיון, לא יחרוג מ-50% מתכולתו”, אמר סגל.

סגל ממשיך בתיאור. "מכבי נתניה לקחה על עצמה לממן עשרות מאבטחים נוספים. לספוג את העלות. אך ורק כי מפקד תחנת נתניה ציין שיש בכך צורך מבצעי על מנת לשמור על שלום הציבור. במקרה דנן, בחרו בית הדין ותובע ההתאחדות להשיב בשלילה. לא אהיה בוחן לב וכליות ואחפש על מה ולמה הדחיה. בעיקר, לא אחלק ציונים למחליטים".

עם זאת, סגל מעלה תהיות המציבות את החלטות בית הדין באור שלילי. "מי יואשם שלא צפה את ההתלהטות? האם נציג המשטרה שביקש להפריד בין הקהלים? האם נציגי המועדון שניסו באותות ובמופתים למצוא דרך להגיון המחליטים אך לשווא? או נציג בית הדין ותובע ההתאחדות, שמעולם לא נדרשו לתת דין על החלטותיהם? לצערי הרב, כמו בלא מעט מקרים, לא אוכל להשתמש במשפטו של מנחם בגין זצ”ל ‘יש שופטים בירושלים’”.