התפרע במסעדה באזור נתניה ונדון לשנת מאסר בפועל

12 חודשי מאסר לתושב אזור נתניה שהשתולל במסעדה, בעת שהיה תחת השפעת אלכוהול, תקף עובדים, איים וגרם לסועדים לעזוב את המקום

0
293
צילום fotolia

תושב אזור נתניה, בן 38, נדון לשנת מאסר בפועל ותשעה חודשי מאסר על תנאי בגין איומים, תקיפה והתנהגות פרועה במסעדת בית הפנקייק.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם, בהיותו תחת השפעת אלכוהול, בילה במסעדה באזור. במהלך הבילוי גרם הנאשם למהומה. הוא איים על מלצרית, תקף עובדים במקום וגרם לכך שסועדים עזבו את המסעדה.

עוד עולה מכתב האישום, כי באחד המקרים פנה הנאשם, שהיה תחת השפעת אלכוהול, אל המלצרית וביקש ממנה לפנות עבורו את השולחן. כשהסבירה לו שיאלץ להמתין, כיוון שאחרים הגיעו לפניו, איים על המלצרית שיעיף לה סטירה. בהמשך הכה אותה לאחר שאמרה לו שתזמין משטרה.

הנאשם קילל הנאשם את אחראית המשמרת. במהלך חילופי הדברים קם לעברה, אולם היא הצליחה להימלט. הנאשם לקח קערה וזרק לעברה. הוא אף ניסה לרדוף אחריה, אך עוברי אורח מנעו ממנו. הנאשם המשיך בניסיונו לרדוף אחריה. תוך כדי ריצה נתקל באמו, דחף אותה והפיל אותה. אחראי משמרת נוסף ועובדים נוספים הצליחו לעצור את הנאשם.

כעבור זמן קצר שב הנאשם ונכנס לתוך המסעדה כשבידו כפכף. הוא חיפש את אחראית המשמרת, שנמלטה למטבח המסעדה. עובדי המטבח חצצו בינה לבין הנאשם והדפו אותו אל מחוץ למסעדה. אולם, הנאשם הצליח להכות בראשו של אחד העובדים בפלג גופו העליון באמצעות קערת נירוסטה.

אזור נתניה: הנאשם תקף והיכה עובדים במסעדת בית הפנקייק

העובד הצליח להשליך על הנאשם כסא, אולם הנאשם הכה את העובד באמצעות הכסא. שני עובדים נוספים הצליחו להרחיק את הנאשם לאחר שהכו בו באמצעות כסאות.

הנאשם טען שהוא זה שהותקף על ידי עובדי המקום והגיב מצדו באלימות על מנת להגן על עצמו. בהמשך הודה במיוחס לו וביקש לקחת אחריות מלאה על מעשיו. זאת לאחר שצפה בסרטונים מיום האירוע. הנאשם סיפר, כי היה נתון במשבר רגשי ואף ביקש לקשור את האירוע להיותו נתון תחת השפעת אלכוהול.

מתסקיר שנערך התרשמה קצינת המבחן כי הנאשם אלים, רצידיוויסט, שנשקפת ממנו מסוכנות בעוצמה גבוהה. קצינת המבחן נמנעה מהמלצה טיפולית. היא המליצה להטיל עליו עונש מאסר מוחשי, שיציב עבורו גבול ברור ומרתיע.

פרקליטו של הנאשם ביקש לתת משקל להודייתו במיוחס לו ולנסיבות חייו הקשות. הנאשם הביע צער וביקש להתחשב בו ובנסיבות חייו.

שופט בית משפט השלום בנתניה, גיא אבנון, קבע, כי התרשמותה של קצינת המבחן מקובלת עליו. כך גם המלצתה: "המעשים בהם הורשע הנאשם חמורים ומכוערים. תפקידו של בית המשפט לעמוד בראש המחנה, להורות דרך ולתת לכך ביטוי של ממש בגזירת הדין".

בנוסף לשנת מאסר בפועל, גזר השופט אבנון על הנאשם פיצויים בסך 12 אלף שקלים לשלושה עובדים ולמסעדה.

בנוסף יאלץ הנאשם לשלם קנס בסך 1000 שקלים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן