אזורים: הסכם מסחרי ראשון בפרויקט סוקולוב שיתאכלס בעוד 5 שנים

"עולם הממתקים" חתמו עם "אזורים" על הסכם להשכרת שטח מסחרי (120 מ"ר) בפרויקט סוקולוב בנתניה המבוסס על הליכי התחדשות עירונית.

0
1653
מתחם סוקולוב - חברת אזורים עם החברה להתחדשות נתניה
מתחם סוקולוב - נתניה של חברת אזורים. הכנת הדמיה להמחשה: 3dvision

חברת הנדל"ן "אזורים" הודיעה על חתימת הסכם שכירות ראשון בשטח המסחר שבפרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב סוקולוב בנתניה. העסקה נחתמה עם "עולם הממתקים", שתשכור במתחם שטח של כ- 120 מ"ר.

הפרויקט צפוי להתאכלס בעוד כחמש שנים. גורמים בחברה ציינו למערכת נתניה און ליין, כי "חתימה כעת מצביעה על אמון רב בפרויקט, במיקומו ובחברת אזורים".

אזורי המסחר בפרויקט של חברת "אזורים" כוללים כ- 600 מ"ר. המסחר מלווה רחוב ומוקם במסגרת פרויקט עירוב שימושים, הכוללים מתחם של שלושה מגדלי מגורים.

מגדלי המגורים נבנים במסגרת הליכי התחדשות עירונית של אזורים, בשיתוף עם החברה להתחדשות נתניה – בצידו המערבי של רחוב סוקולוב בנתניה.

הפרויקט העתידי צפוי לכלול מאות יחידות דיור וכן שטחי מסחר. זאת לצד שטחים ציבוריים נרחבים וגנים ירוקים לרווחת התושבים.

 דן מור, מנהל תחום הנדל"ן המניב באזורים, אישר את הפרטים והוסיף כי "פרויקט סוקולוב בנתניה צפוי לשנות את פניו של האזור ולהפוך אותו לאטרקטיבי עבור תושבי הסביבה".

"כבר היום, טרם תחילת הבניה, ישנה התעניינות גבוהה מצד בעלי עסקים לשכור מתחמים בפרויקט מתוך הבנה שמדובר בפרויקט ייחודי שישרת תושבים רבים באופן יומיומי".

"אנו מברכים את "עולם הממתקים" על העסקה שנחתמה וממשיכים לפעול במלוא המרץ בכדי ליצור את התמהיל המסחרי הטוב ביותר עבור השכונה".  

מעבר לאזור המסחר בפרויקט סוקולוב בנתניה, זרוע הנדל"ן המניב של "אזורים", חולשת על שטחי מסחר של מעל 45,000 מ"ר בשלבי פעילות, פיתוח ותכנון.

מרבית השטחים נמצאים במתחמים של עירוב שימושים. ברשימה החלקית: מתחם "הרצליה הילס" וכן מתחמים בבאר שבע, ברחובות, בבת ים, בראשון לציון ובאזורים נוספים ברחבי הארץ.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן