אות העובד המצטיין של עיריית נתניה הוענק ל-12 עובדים

בטקס, שהתקיים ביום שלישי במעמד ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, הוצגו 12 העובדים המצטיינים. כל השמות וכל הפרטים של זוכי אות העובד המצטיין

0
735
אות העובד המצטיין לשנת 2021 - עיריית נתניה
עיריית נתניה מצדיעה לעובדים המצטיינים. צילום רן אליהו

בטקס, שהתקיים ביום שלישי במעמד ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, הוצגו 12 העובדים המצטיינים. כל השמות וכל הפרטים של זוכי אות העובד המצטיין

בטקס חגיגי העניקה ראש עיריית נתניה את אות העובד המצטיין ל-12 עובדות ועובדי עירייה. בטקס, המתקיים בכל שנה בסמוך לחג פסח, משתתפים בנוסף לעובדות ולעובדים, גם מנכ"ל העירייה, יורם כהן, וכן חיה שניידר המשמשת כסמנכ"ל וראש מינהל כללי. 12 הזוכות והזוכים נבחרו בזכות עבודתם המקצועית, מחויבותם לתפקיד ואף התנדבותם בקהילה – מעבר לשעות העבודה. השנה זכו בתואר אות העובד המצטיין עשר נשים ושני גברים מכלל אגפי העירייה.

"לא בכדי נחשבת כיום נתניה לאחת הערים המובילות בארץ. לא היינו מגיעים להישגים אלה ללא מסירותכם, עובדות ועובדים יקרים. כל אחד ואחד בתחום אחריותו", אמרה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר. "אני מבקשת להודות לכם באופן אישי על תרומתכם למערכת, למען רווחתם של תושבי העיר".

אלה שמות הזוכים בתואר אות העובד המצטיין של עיריית נתניה לשנת 2021

אות העובד המצטיין: רקפת ויינגרט – רכזת תחום אלימות במשפחה. מנהל הרווחה והביטחון החברתי.

ויינגרט עוסקת מזה כארבעה עשורים בעשיה חברתית במנהל הרווחה. היא החלה עבודתה בשנת 1982 כעובדת סוציאלית כוללנית. לאורך השנים מילאה תפקידים רבים: עו"ס לסדרי דין בתחום המעמד האישי והגשת חוות דעת לערכאות משפטיות שונות. הנחיית קבוצות נשים וגברים בגירושין ובתחום האלימות במשפחה, הדרכת קבוצות מתנדבות של "נשות הדסה" שקיבלו על ידה השתלמות להכשרה כסומכות לנשים מוכות.

מזה כשני עשורים משמשת כמרכזת תחום אלימות במשפחה. במסגרת תפקידה גיבשה קבוצת רכזי אלימות המשמשים כמומחים בתחום בצוות האורגני שלהם, כשהיא מלווה אותם באופן פרטני וקבוצתי. מזה כעשור מנהלת יחידת דרי רחוב, יוזמת ומובילה תהליכי שיפור וטיפול בדרי רחוב. היא פיתחה מענה ייחודי וראשון מסוגו בארץ למתן מענה לדיור חירומי ולאוכלוסיות שונות, בכל שעות היום. מזה כ- 25 שנים רכזת כוננויות, שבמסגרת תפקידה זמינה להתייעצויות וסיוע 24/7 .

רקפת מתנדבת בארגון ועיצוב יחידת "אל סם" שהוקמה בעיר ובנוסף, בגיוס תרומות למרכז לדרי רחוב וסיוע בעיצוב המקום ושדרוגו. בשל עבודתה זכתה להערכה רבה הן על ידי עובדי המנהל והנהלתו והן על ידי גורמים ממשלתיים חיצוניים.

אות העובד המצטיין: שרון גלנטר – מנהלת מחלקת פרסום, אגף דוברות והסברה

שרון גלנטר עובדת בעירייה משנת 2011. היא אחראית על פרסום הפעילות העירונית בקרב תושבי העיר נתניה ומחוצה לה. במסגרת עבודתה היא פועלת אל מול כל מחלקות ואגפי העירייה ומול כל המדיות. לרבות, עיתונות מקומית מודפסת, עיתונות ארצית, רדיו מקומי וארצי, שלטי חוצות, מכוונים, פרסום על גבי מוניות ואוטובוסים, הפקות דפוס, פרסום באתרי חדשות אינטרנטיים, מקומיים וארציים. כמו כן, עובדת בממשק צמוד ומזינה תכנים פרסומיים עירוניים את אגף שירות לתושב. שרון עובדת עם ספקי חוץ רבים בהם: גרפיקאים, מדפיסים, מנהלי עיתונים ומנהלי אתרים, כל זאת תחת לחץ וניהול משברים בשעות לא שגרתיות.

בתקופת הקורונה, יזמה קמפיינים גדולים ורבים בצד העבודה השוטפת ונתנה מענה הסברתי מול פיקוד העורף ומנהלי האגפים, תוך עמידה בלוח זמנים נוקשה.

שרון מתנדבת במיזם "אמץ חבר" של מנהל הרווחה בעירייה ומאמצת  אזרח ותיק שסובל מבדידות. היא משמשת לו אוזן קשבת, מסייעת לו בבירוקרטיה מול גופי הממשלה השונים ומהווה עבורו כתף תומכת ואוהבת.

שושי כהן, סייעת חינוכית – אגף הגיל הרך, מינהל חינוך וחברה

שושי כהן משמשת כסייעת חינוכית ב"גן חסידה". היא עובדת בעלת מוסר עבודה גבוה ובעלת אינטליגנציה רגשית גבוהה, מקצועית, נעימה וחרוצה. בעבודתה – יוזמת ונותנת את כל כולה, גם מעבר לשעות הפעילות בגן. מבצעת את עבודתה מעל למצופה, מהווה סמל ודוגמה, מעניקה לילדים חום ואהבה והמון אמפטיה, אהדה והכלה, מדברת בשפה גבוהה ועשירה ורואה את הטוב בכל ילד ואת היכולות שלו.

כהן שומרת על רמת ההיגיינה בגן, עובדת ותיקה מתוך מחויבות ושליחות מקצועית, דמות משמעותית בצוות הגן וחשובה לשותפותיה. דואגת לקידום הילדים, מוערכת בקרב תושבי שכונת נאות שקד בה ממוקם הגן. היא פועלת לסייע למשפחות נזקקות, מתאימה עצמה לסביבת עבודתה ומתמודדת בנחישות עם האתגרים הרבים העומדים בפני צוותי הגנים. כהן עובדת בעיריית נתניה מאז שנת 1989.

           דניאל סבח – אחראי משק ותחזוקה בבית הספר רביןמינהל חינוך וחברה

דניאל סבח עובד בעיריית נתניה מאז שנת 2010. הוא מטפל בכל תחום התחזוקה השוטפת של מבני בית הספר, לרבות מתן תמיכה טכנית. תיאום עבודות של בעלי מקצוע חיצוניים ופיקוח עליהם וכן אחריות על עובדי הניקיון. דניאל, מקיים יחסי עבודה מעולים עם אנשי הצוות, אנשי מקצוע וספקים חיצוניים. מגלה נכונות לסייע ולעזור וזוכה מהם למחמאות ותשבחות. עובד מסור, נאמן ומחויב מאוד לבית הספר, יוזם, יצירתי ומקצועי בעבודתו.

לדניאל תפוקת עבודה גבוהה, איכותית ומקצועית. הוא פועל ללא לאות לשימור התחזוקה השוטפת של בית הספר, הן ברמת הנראות והן ברמת הבטיחות. לדניאל מוטיבציה גבוהה לעבודה. הוא מביע נכונות ויוזם פעולות גם בתחומים שאינם נמצאים ישירות בתחום אחריותו. בין השאר, פעילות באירועים בית ספריים שונים, הדרכת עובדים חדשים ובניית תוכנית עבודה לעובדי הניקיון. דניאל מגלה נכונות לעבוד גם מעבר לשעות עבודתו. הוא פעיל מאוד במישור החברתי בבית הספר ועושה זאת בהתנדבות, במטרה לקדם את רווחתם של התלמידים ובמיוחד את תלמידי החינוך המיוחד. כמאמן כדורגל הוא תורם מידיעותיו בתחום, מעביר אימונים וטורנירים בית ספריים לתלמידים ומארגן מפגשים חברתיים עם דמויות מעולם הכדורגל.

יקי יעיש – מנהל מדור שווקיםמינהל אכיפה וביטחון

יקי יעיש החל לעבוד בעירייה בשנת 1999, החל משנת 2007 התמנה כמנהל מדור שווקים. יעקב יעיש משמש גם כמנהל משמרת בפיקוח העירוני ואחראי על כ- 30 עובדים ועל אנשי אבטחה, הנותנים מענה לכלל תושבי העיר. יעקב או בכינויו יקי, נחשב ל"ראש גדול": אחראי ויוזם, הלוקח על עצמו את כל נושא סידורי העבודה באגף הפיקוח העירוני על כל מחלקותיו. רשות החניה והשיטור העירוני, שווקים, שיבוץ עובדים באבטחה במוסדות העירייה וניהול מאבטחים בכל רחבי העיר. יקי נשאר מעבר לזמן הנדרש, מקיים יחסי עבודה מצוינים עם חבריו לעבודה ומנהליו. הוא מבצע את עבודתו במסירות ובנאמנות. יקי פעיל חברתי בארגוני צדקה ומשתתף בחלוקת מזון לנזקקים. הוא מתנדב בעמותת "קופת הצדקה המרכזית" וכן בחלוקת ביגוד לנזקקים ולילדיהם.

בתקופת הקורונה, במהלך שלושת הסגרים, חילק מזון וסייע לחולים ולמבודדים. בעל כושר מנהיגותי ונכונות לעזור בכל עת. מסור לעבודתו ותפקידו באופן מוחלט, מתייצב בכל עת שנדרש ומעבר לשעות עבודתו, כך במהלך התפשטות נגיף הקורונה וכך במהלך "חומת מגן".

אתי ברנס – מזכירת אגף גנים ונוף, מינהל תפעול

אתי ברנס מועסקת בעירייה משנת 2002 ובתפקידה משנת 2017. במסגרת תפקידה, מעניקה שירות מקצועי ונותנת מענה לתושבים, לגורמי חוץ ולגורמים פנים-ארגוניים. סובלנית, מסבירת פנים לפניות הרבות המתקבלות אצלה, מקדמת את הטיפול בהן אל מול עובדי האגף, מחויבת לעבודתה ומשדרת גאוות יחידה, דבר הניכר בתפקודה.

בנוסף, לקחה על עצמה ללא כל תמורה, את הטיפול בהיערכות למצבי חירום, כיד ימינו של מנהל האגף. היא משקיעה בכך רבות, בסבלנות ובדייקנות, עובדת בנועם ובנחישות אל מול כל בעלי התפקידים בחירום. היא דואגת שתיקי החירום וכל הנדרש יהיו זמינים, מעודכנים ותואמים את ההנחיות בכל מצב ובכל תרגיל.

גלינה אשורוב – מנהלת מדור אישורי טאבו והיתרי בנייה, מינהל כספים

גלינה אשורוב מועסקת בעירייה משנת 2008 ובתפקידה משנת 2018. במסגרת תפקידה אחראית גלינה על גביית כל תשלומי הפיתוח לרבות היטלי השבחה, אגרות והיטלי סלילה, תיעול ושצ"פ בהיקף של מאות מיליוני ₪ מדי שנה.  עוד באחריותה טיפול ומסירת אישורים לטאבו, מתן מענה טלפוני וקבלת קהל. ביצוע חישובים מורכבים והשבת תשלומי היטלי השבחה. בנוסף לעבודתה השוטפת, עוזרת ומסייעת למחלקתה בשעות לחץ בביצוע תחלופת מחזיקים, שוכרים ובעלים. מסייעת למחלקת תב"ע (תוכנית בניין עיר) והשבחה במנהל ההנדסה, בהפקת חשבונות לשומות השבחה מורכבות ובעבודה מול יזמים.

יבגניה בוכמן – מהנדסת אגרות בנייה, אגף רישוי ופיקוחמינהל הנדסה

יבגניה בוכמן מועסקת בעירייה ובתפקידה משנת 1995. במסגרת תפקידה אחראית יבגניה על הכנת חשבונות של אגרות בנייה והיטלי פיתוח וחישוב גובה הערבות הבנקאית, בהתאם להחלטת הוועדה בנושא וכן רישום ובדיקת תוכניות ורישום הערות אזהרה. כמו כן, רישום בתים משותפים בטאבו, בדיקת זכויות בעת העברת בעלות על נכסים שעליהם רשומות הערות אזהרה ורישום החלקות החדשות, בתאום עם המודדת העירונית. יבגניה, מהנדסת מנוסה, מקצועית ואחראית, מטפלת במסירות רבה בנושאים מורכבים הנמצאים תחת אחריותה. היא מגלה רצון, יוזמה ודבקות בביצוע המשימות ובעלת קשר מצוין עם קהל הפונים.

יפה בצלאל – מנהלנית ראשית, אולפנית בר אילן – מינהל חינוך וחברה

יפה בצלאל מועסקת בעירייה משנת 2009 ובתפקידה משנת 2016. היא אחראית על כל עובדי המנהלה והמזכירות ומתוקף תפקידה אחראית על ניהול התקציב, על טיפול בשכר העובדים והמורים, על קשר עם הספקים וכמובן על קשר עם הורי התלמידות. יפה משמשת כציר מרכזי המהווה מוקד עליה לרגל וכתובת לכל פניה. היא דואגת לגיבוש עובדי המנהלה והכל בחיוך ובפנים מאירות. בעלת תודעת שירות גבוהה ביותר מתוך רגישות ואחריות גדולה בכל נושא. ממשיכה לתת מענה ושירות טלפוני גם מעבר לשעות העבודה, בעלת מחויבות גבוהה לתפקיד, מפגינה עניין ונוכחות בכל תחומי העשייה. תרומתה לארגון, מקדמת ומשמעותית.

פלורי כהן ברוך – פקידת כוח אדם במחלקת החינוך מינהל חינוך וחברה

פלורי מועסקת בעיריית נתניה משנת 2005 ובתפקידה משנת 2017. היא אחראית על תחום נוכחות סייעות אישיות, הכולל הקלדת דו"חות נוכחות של כ- 340 סייעות, מענה טלפוני לעובדים, עבודה מול מוסדות החינוך והיחידות השונות במנהל החינוך.

מדי שבוע מגייסת תרומות רבות למשפחות נזקקות ובכל שנה מגייסת ציוד לימודי הכולל ילקוטים, מחברות וכל אביזר נדרש, לתלמידים מיעוטי יכולת.

פלורי שותפה בקבוצת חסד ומעבר לפעילות השבועית, מגייסת תרומות לפסח ולראש השנה ולקראת חג הפורים –  תחפושות ומשלוחי מנות. כל זאת בזמנה הפרטי.

אנאבל קרסנר – פסיכולוגית חינוכית, השפ"כמינהל חינוך וחברה

אנאבל מועסקת בעירייה ובתפקידה משנת 1993. היא משמשת כפסיכולוגית מומחית חינוכית בשירות הפסיכולוגי חינוכי התפתחותי. היא עבדה במגוון בתי ספר וגנים, לרבות של החינוך המיוחד. בדרכה הנבונה והקשר החם שהיא בונה, מצליחה אנאבל ליצור קשרים טובים עם ילדים, הורים וצוותי חינוך, המבוססים על אמון והערכה מקצועית ובין-אישית בולטת. אנאבל רואה בעבודתה שליחות ומגלה מחויבות גבוהה ביותר במסגרות בהן היא עובדת. היא אינה נרתעת מלקחת על עצמה אתגרים מקצועיים וחברתיים: השנה לקחה על עצמה לבצע חקירות אפידמיולוגיות לחולי קורונה.  בנוסף לעבודתה במסגרות החינוך השונות, היא משמשת אחראית על חדרי הטיפול בשירות הפסיכולוגי ועל אבחוני המוכנות לכיתה א. היא אף לקחה על עצמה ליווי של סטודנטים בתהליך הכשרתם כפסיכולוגים. בעלת חריצות, יכולת ארגון ונאמנות לתפקיד. אשת חסד בקהילה ועוסקת במתן בסתר.

רחלי שלזינגר גיגי – מזכירת מחלקת התנדבות, מינהל הרווחה והביטחון החברתי

רחלי מועסקת בעירייה משנת 2010 ובתפקידה משנת 2014. במסגרת תפקידה כמזכירת מחלקת ההתנדבות במנהל הרווחה היא אחראית על מענה טלפוני לתושבים. בנוסף, היא נותנת מענה ללקוחות הרווחה, מתנדבי ועובדי העירייה. תיאום פגישות, הדפסות, ניהול תקציב, הזמנת ציוד, חלוקת ציוד ומזון בשגרה – הם חלק מעבודתה. בחגים הגדולים היא מסייעת בגיוס תרומות, יוצרת קשר ישיר עם התורמים וניהול מערך האיסוף והחלוקה ללקוחות הרווחה.

במהלך תקופת הקורונה שאופיינה במשימות מורכבות ומאתגרות ביותר, תפקדה רחלי ביעילות, מסירות וחריצות. "הגדילה ראש" ועבדה שעות רבות מעבר לנדרש. רחלי גייסה משאבים ועמדה בקשר עם ספקים של ארוחות מזון ואוכל מבושל, משחקים וערכות הפוגה.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן