אורית פלד היא הישראלית שטבעה למוות בשארם

הלם ביישוב פרדסיה: אורית פלד (49) היא הישראלית שטבעה למוות בזמן שצללה בשארם. משרד החוץ וחברת פספורטכארד סייעו בהעברת הארון לישראל. 

0
1104
אורית פלד (49), תושבת פרדסיה, היא הישראלית שטבעה למוות בזמן שצללה בשארם. משרד החוץ וחברת פספורטכארד סייעו בהעברת הארון לישראל. 
החופשה הסתיימה באסון. אורית פלד ז"ל. צילום משפחתי. מתוך הרשתות החברתיות

הלם ביישוב פרדסיה: אורית פלד (49) היא הישראלית שטבעה למוות בזמן שצללה בשארם. משרד החוץ וחברת פספורטכארד סייעו בהעברת הארון לישראל. 

החופשה החלומית הסתיימה בטרגדיה. אורית פלד, תושבת פרדסיה בת 49, טבעה למוות במהלך חופשה זוגית בשארם א-שייח'. האסון ארע במהלך יום שישי, בעת ששחתה באחד החופים. עם קבלת הדיווח הראשוני, סייע משרד החוץ לבני המשפחה להעביר את הארון של אורית ז"ל לישראל. חברת פספורטכארד, בה אורית הייתה מבוטחת, הביעו צער על המקרה הטראגי.

אורית יצאה אל החופשה לחופי הים האדום יחד עם בעלה איציק. זו הייתה הפעם הראשונה של השניים בשארם. כצוללנית מנוסה מאוד, היא צללה מספר פעמים במהלך החופשה. ביום שישי, בזמן שצללו מול אחד החופים, הפעם עם שנורקל, הבחין הבעל כי רעייתו לא מרימה את הראש והשנורקל היה בתוך המים.

צוות מצרי משה את אורית מהמים. לטענת הבעל, אורית שכבה ללא הכרה וללא דופק במשך שעה ארוכה על המזח. לתקשורת אמר: "היא שכבה על המזח ואף אחד לא ידע מה לעשות". בהמשך פונתה לבית חולים מקומי באמבולנס. שם נקבע מותה.

עם קבלת הידיעה בישראל, החלו נציגי פספורטכארד ומשרד החוץ, בפעילות לזירוז העברת הארון לאילת. הלווייתה של אורית תתקיים בשעות הערב של יום ראשון. יהי זכרה ברוך.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן