אומרים לא לתופעת הבריונות ברשת

3
102
סדנא מעשית ללימוד תופעת בריונות ברשת. מועצת התלמידים העירונית - נתניה

מועצת הנוער העירונית מסתערת על נושא הבריונות ברשת; המטרה: צמצום מימדי התופעה

עניין רב בסדנת הכשרה לחברי מועצת הנוער העירונית בנושא בריונות ברשת; זאת במסגרת תכנית הפעולה השנתית לצמצום מימדי התופעה "באמצעות הכלים שהוענקו לנו בסדנא, נוכל לפעול באופן טוב יותר עבור בני הנוער בעיר", כך סיכמה עדי ורדי, דוברת מועצת הנוער העירונית, את פעילות חבריה למועצה, שביום חמישי שעבר השתתפו בסדנת הכשרה מקצועית בנושא "בריונות ברשת".

 נושא "בריונות ברשת" הוא אחד משלושת הנושאים המרכזיים בהם יטפלו במהלך השנה הקרובה חברי מועצת הנוער העירונית. מהמחלקה לחברה ונוער נמסר, כי את הסדנא הנחתה שרון אדלר. בעמותה לחינוך בלתי-פורמאלי הוסיפו לנתניה און ליין – ksn, כי "נושא 'בריונות ברשת' מהווה חלק גדול מאוד בחייהם של בני הנוער ומלווה בחשיפה ובהתמודדות לא קלה – לעיתים אף  מצערת. בסדנה זו קיבלו חברי מועצת הנוער את הכלים המתאימים לעשייה בנושא הבריונות ברשת, לקדם את הנושא ולהעלות את המודעות לתופעה ברמה העירונית. מטרתה העיקרית של הסדנה הייתה להעביר את המסר הברור, כי בריונות ברשת היא אמנם תופעה קשה ומורכבת, אך בהחלט ניתנת לצמצום משמעותי".

 "מועצת הנוער, כקבוצת מנהיגות, תפעל ככל שביכולתה על מנת להשפיע על הנושא בקרב בני הנוער בעיר נתניה", אמרה עדי ורדי והוסיפה כי "באמצעות רתימת כלל הגורמים, אנו מאמינים, שדרך הנוער ובאמצעות הנוער, נצליח לצמצם התופעה המטרידה בני נוער רבים".

 

 

3 תגובות

  1. ממליץ בחום על ההצגה נופלים ברשת שנוצר בסגנון הייחודי המשלב הצגה + הרצאה. המופע עוסק בהיבטים שונים של תופעת האלימות בקרב בני נוער כאשר דגש מיוחד ניתן להתעללות, הצקות וקורבנות ברשת האינטרנט.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן