אדריכל ארז טל מונה לתפקיד מהנדס העיר נתניה

1
1566
אדריכל ארז טל - מהנדס העיר נתניה הנכנס לצד אדריכל אבנר אקרמן, מהנדס העיר נתניה היוצא
מהנדס העיר נתניה הנכנס ארז טל ומהנדס העיר נתניה היוצא אבנר אקרמן

עכשיו זה רשמי: אדריכל ארז טל החל רשמית היום (ראשון) בתפקידו כמהנדס העיר נתניה. טל שמינויו אושר בישיבת מועצת העיר האחרונה,  יחליף את מהנדס העיר היוצא, אדריכל אבנר אקרמן, שכיהן בתפקידו בחמש השנים האחרונות.

אדריכל ארז טל, בן 49, נשוי ואב לשניים, למד אדריכלות בסיטי קולג' של ניו יורק ואף קיבל תואר בוגר באדריכלות  בהצטיינות יתרה.

בתפקידיו השונים, שימש אדריכל ארז טל, כמנהל אגף התכנון וכן אדריכל העיר רמת גן, כאדריכל העיר רמת השרון. ניסיונו הרב כולל, בנוסף, תפקידי מפתח בחברות פרטיות בארץ ובחו"ל.

בעיר רמת גן קידם אדריכל ארז טל את תכנית המתאר הכוללנית של העיר, גיבש מדיניות כלל עירונית למימוש  תמ"א 38 וכן קידם את תכניות המתאר למתחם הבורסה ולמתחם האצטדיון. כמו כן שרטט מדיניות עירונית להתחדשות בכל שכונות העיר וקידם תכנונן של שכונות חדשות במזרח רמת גן. כידוע, רמת גן הינה בין הערים המובילות בישראל, הלכה למעשה, בהתחדשות עירונית על בסיס תכניות תמ"א 38 על כל נגזרותיהן.

בעקבות מינויו מסר אדריכל ארז טל הודעה קצרה לתקשורת. "אני מוקיר תודה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת את העיר נתניה, עיר מרתקת ועתירת פוטנציאל ולעזור להצעידה קדימה, תוך מתן דגש על פיתוח אזורי התעסוקה, טיפוח ערכי הטבע הייחודיים, קידום התחדשות עירונית מושכלת, ושיפור חיבורה של נתניה לתחבורה ציבורית יעילה וזמינה".

ואילו ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, מסרה בתגובה על מינויו, כי  "אני מקדמת בברכה את האדריכל ארז טל לכניסתו לתפקיד מהנדס העיר. לאדריכל טל ניסיון עשיר בתחומי התכנון. אני מאמינה שהוא יתרום מניסיונו המקצועי לטובת שני יעדים מרכזיים, אותם מקדמת עיריית נתניה בשנים האחרונות: מצד אחד פיתוח מתחמי מגורים חדשים ומצד שני קידומן של תהליכי התחדשות עירוניים במתחמים ותיקים במרכז העיר וכמובן בשכונות העיר הוותיקות. אלה משימות משימות מרכזיות – כחלק מתכנית כוללת"

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן