תגית: בה"ד 7
נתנייתי בין בוגרי קורס לוחמי סייבר ראשון מסוגו
השבוע הגיע לסיומו קורס ראשון מסוגו: "לוחמים לסייבר". במסגרת הקורס, כ-30 משתחררי נובמבר מהמערך הלוחם בצה"ל (חי"ר, איסוף קרבי, תותחנים, הנדסה קרבית, חה"י, חה"א...
המייל האדום
זה המקום שלך לקחת חלק בסיפור העיתונאי הבא! צילמת תמונה חשובה? יש לך סיפור עיתונאי מעניין?