רז הרשקו זכתה במדליית כסף בגראנד סלאם אנטליה

נבחרת הג'ודו של ישראל קוצרת הצלחות: רז הרשקו, שהתחרתה במשקל פתוח, סיימה במקום שני בתחרות. שביעות רצון בסגל האולימפי מהישגי הג'ודאית מנתניה

0
261
רז הרשקו - גמר גראנד סלאם אנטליה. מדליית כסף. צילום: Sabau Gabriela עבור I.J.F
מדליית כסף לרז הרשקו. צילום Sabau Gabriela - I.J.F

נבחרת הג'ודו של ישראל קוצרת הצלחות: רז הרשקו, שהתחרתה במשקל פתוח, סיימה במקום שני בתחרות. היעד שהציבה לעצמה הנתנייתית: מדליה אישית באולימפיאדת פריז. 

רז הרשקו עושה זאת שוב, עם רצף ניצחונות משמעותי מאז אולימפיאדת טוקיו – זו זכתה עם נבחרת ישראל במדליה אולימפית קבוצתית.

הרשקו, אשר העפילה ביום ראשון לגמר גראנד סלאם אנטליה, זכתה בקרב על הגמר במדליית כסף במשקל הפתוח לנשים.
הג'ודוקה הישראלית התמודדה בגמר מול לאה פונטאין (צרפת). בקרב צמוד הפסידה הישראלית בריתוק.
הרשקו, תושבת נתניה, נכנסה לתחרות בסיבוב השני בזכות דירוגה הבינלאומי. בקרב הראשון בתחרות היא הדיחה יריבה טורקית. ברבע הגמר ניצחה את סריק. בחצי הגמר הדהימה כשביצעה איפון מהיר על רנה לוכט (גרמניה), שנפצעה תוך כדי התרגיל. הרשקו הראתה רוח ספורטיבית, וסחבה את לוכט והובילה אותה לצוות הרפואי. בקרב הגמר, כאמור, הפסידה הרשקו לאחר שיריבתה ריתקה אותה.
רז הרשקו, חברת הסגל האולימפי, רושמת בחצי השנה האחרונה הישגים מצוינים. בין השאר, היא זכתה במדליית זהב בגראנד סלאם פאריז. בהמשך, מדליית זהב בשלוש מדליות ארד. הראשון בגראנד סלאם באקו, השני בגראנד סלאם אבו דאבי והשלישי בגראנד סלאם תל אביב. בראיון שביצעה בשנת 2015, שהיא כמעט בת 17, סימנו פרשני הספורט של אתר נתניה און ליין – ksn כשם הבא בעולם הג'ודו הישראלי והבינלאומי. לכתבה הראשונה על רז הרשקו, אז נערה צעירה החולמת על אולימפיאדת טוקיו, ליחצו על המילה לינק.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן