נתניה מתרגזת – המצעד השבועי עם אלי גון, גל דוברת, יוני ג'ורנו ועוד

1
431
יוני ג'ורנו, גל דוברת, אלי גון, איציק גניש
נתניה מתרגזת. עו"ד גון, גניש, דוברת וג'ורנו

עו"ד אלי גון, גל דברת, איציק גניש ועו"ד יוני ג'ורנו משחררים קיטור על הדברים שמוציאים אותם מדעתם. אז מה מרגיז אתכם? מוזמנים לכתוב לנו כאן, בתגובות. את המעניינים ביותר תוכלו לראות במדור הבא של "זה מרגיז אותי".

4. עו"ד אלי גון על החוק שגורם בפועל להתעמרות בחלשים

עו"ד אלי גון: "מרגיז אותי, שמדינת ישראל לא באמת דואגת לעוזרות הבית ולעובדות סיעוד אשר עובדות במשרה חלקית אצל הרבה מאוד מעסיקים כדי להגיע לשכר סביר וכל הזכויות שלהן כפנסיה חובה, פזורות בין הרבה מאוד מעסיקים קטנים – במקום שהביטוח הלאומי ירכז הגבייה מכולם".

3. גל דוברת על עושק הצהרונים בו כולנו משלמים ביוקר

גל דוברת: "מרגיז אותי, שבמקומות בהם אתה מצפה לניקיון כפיים בפעילות האמורה להיטיב עם התושבים, כמעט בכל סקטור ציבורי, אתה מוצא את הפוליטיזציה מעורבת ופוגעת בכל חלקה טובה. דוגמא: מחיר הצהרונים העירוניים הגבוה מדי בערים רבות בהן נתניה. ודי היה להקשיב לדיון שהתקיים בכנסת, בו ראשי הרשויות בעיקר גמגמו".

2. איציק גניש: עזבו ת'ילד

איציק גניש: "מרגיז אותי, שהחייל אליאור עזריה, אשר שירת את המדינה נאמנה, מצא עצמו בסיטואציה בלתי אפשרית וממש לא הגיונית, בה הוא יושב בכלא הצבאי רק בגלל שהאמין כי המחבל לא נוטרל. וכעת, משפחתו מתרסקת לרסיסים".

במקום 1: חלמאות עירונית בנוסח נתניה/ יוני ג'ורנו 

מה היה קורה לאזרח בוזגלו או לגברת פינקלמן אם היו כורתים עצים בניגוד לחוק? על חוק אחד ועיריית נתניה אחת, שמשום מה שכחה ליישם את החוק ככתבו וכלשונו

"מרגיז אותי, שדין האזרח שונה מדין הרשות. סיפור שהיה כך היה: עיריית נתניה החליטה לכרות את העצים אשר שכנו עשרות שנים בחלקו האחורי של מתנ"ס דורה כדי להכשיר שטח להקמת בית ספר. פנתה העירייה וביקשה רישיון מפקיד היערות. עד כאן הכל בסדר, אלא שאותה עירייה, בחלמאות, שכחה לפרסם ההודעה על-כך ובפועל מנעה מתושבים את הזכות להגיש ערר והתנגדות. רק לאחר שתושבים תיעדו את פעולת הכריתה ורק לאחר שנתניה און ליין כתב, הודו בעיריית נתניה שעשו טעות. אותנו לימדו בשנה א' למשפטים, כי אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש. אם האזרח בוזגלו היה כורת עצים להנאתו, היה מוגש נגדו כתב אישום פלילי ודינו היה מאסר, אז למה שגוף עירוני פועל בניגוד לפקודה, יכול לצאת בהודעת 'סליחה, טעינו" וממשיכים הלאה?! ואם יד ימין אינה יודעת מה יד שמאל עושה, מדוע לא יועמד הפקיד האחראי לדין?

נתניה מתרגזת 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן