נתניה מתרגזת והפעם עם ויקי קרייבסקי, חובב לויטס ועוד

0
157
ויקי קרייבסקי,חובב לויטס - נתניה מתרגזת

ויקי קרייבסקי זועמת על צואת חתולים, ליאור שיביאק על התחבורה הציבורית. אילנה עידן ממצב השכונות המוחלשות ואילו חובב לויטס על מחדל האסבסט.

המדור הכי עצבני בעיר "זה מרגיז אותי" – המצעד השבועי.

4. ויקי קרייבסקי: מיאו, חתולה

ויקי קרייבסקי: "מרגיז אותי, שכמעט בכל יום הילד שלי נאלץ לשחק בבית שימוש של חתולים במסגרת חוק חינוך חובה בגן הילדים. לא יכול להיות, שבעיריית נתניה מבטיחים דשא סינתטי אוטוטו, אבל גם דואגים לדחות בכל פעם את הביצוע"

3. ליאור שיביאק: בקצב צב

ליאור שיביאק: "מרגיז אותי, שהתחבורה הציבורית בנתניה די מוגבלת –לפחות בכל הקשור לקריית השרון. קשה לי להבין מדוע להגיע מפ"ת לנתניה לוקח ברכבת כ-40 דקות ולהגיע מתחנת הרכבת לביתי בשכונה לוקח גם כן כ-40 דקות. זה בהחלט הזוי".

2. אילנה עידן – המראה העזתי של נתניה 

אילנה עידן: "מרגיז אותי, שכילידת נתניה שחזרה להתגורר בעיר אחרי 15 שנה, גיליתי שוב שהכל מסתכם בקוסמטיקה. מה זה שווה טיילות יפהפיות, כאשר השכונות הוותיקות נראות במקרה הטוב גרוע ובמקרה הרע קטסטרופה. מישהו צריך לשנות את סדר העדיפויות".

1. חובב לויטס על מחדל האסבסט שהורג

רו"ח חובב לויטס: "מרגיז אותי, שכולם יודעים ששטחים פתוחים בצפון העיר שימשו כמזבלה לא חוקית לאסבסט – ולמרות זאת מישהו נרדם בשמירה.

כן, זה ממש מרגיז אותי, שבצפון העיר, בצמוד לתיכון ש"י עגנון, נבנית שכונה חדשה על מגרשים אשר שימשו במשך שנים רבות כמזבלת אסבסט ושאר צרות.

מפריע לי, שבמשך שנים רבות, איש בעיריית נתניה לא עצר את החרפה – או חייב בגידור את השטח הפרוץ – זאת למרות תלונות התושבים ולמרות שמדובר באזור מגורים בו בית ספר תיכון.

מרגיז אותי, שלמרות, שבשנת 2011 חוקק חוק למניעת מפגעי האסבסט, לקח לעירייה לפנות חלק מהמפגעים – רק לאחר שאחד התושבים (יעקב שמו) שלח אין ספור מכתבים ופנה לנתניה און ליין בשנת 2014. אז באמת בוצע פינוי.

וזהו. בשנתיים שעברו מאז הסתבר ששוב השליכו עברייני פסולת בניין את פסולתם באין מפריע ושוב בעירייה טיפלו – רק לאחר ורק בעקבות תלונות התושבים והתערבותו של חבר מועצה.

מרגיז אותי, שלמרות שמדובר באזור מועד לפורענות.

עדיין עברייני פסולת בניין משליכים בשטחים הפתוחים את הפסולת שלהם – עד הפעם הבאה בה התקשורת תזעק חמס, בפייסבוק יעלו תמונות ובעיריית נתניה ימהרו (שוב) לכבות שריפות במקום לטפל בבעיה מהשורש.

לית דין ולית דיין

נתניה מתרגזת

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן