בית חולים לניאדו: פעילות מכונים ומרפאות חוץ – רק למקרי חירום

1
362
לניאדו_קורונה
קורונה. בית חולים לניאדו

בית חולים לניאדו הודיע, כי בהתאם להוראות משרד הבריאות, החל מיום ראשון (22.03) תופסק הפעילות האמבולטורית (מכונים ומרפאות חוץ). הפעילות תתקיים במקרים דחופים בלבד וכוללים: טיפולי כימותרפיה, אונקולוגיה, הפריה חוץ גופית IVF, ביקורת ראשונה אחרי ניתוח או לאחר פעולה פולשנית, צנתורי לב וכלי דם, בדיקות הדמיה דחופות, פעולות וניתוחים כירורגיים ואורטופדים דחופים. כמו כן, כך נמסר, ימשכו ניתוחים דחופים מצילי חיים.

מידת הדחיפות של כל מקרה תבחן לגופו של עניין ומדי יום. מהנהלת בית החולים נמסר, כי הוקמה ועדת חריגים המורכבת מצוות רפואי בכיר שיבדוק את נחיצות הטיפול. לפרטים נוספים ניתן לפנות למספר טלפון 09-8609336

ארבעה חולי קורונה מאומתים במצב קל  מאושפזים במחלקת התפרצות – לניאדו

חדר מיון ומחלקת התפרצות מבודדים עבור חולי קורונה, השבוע בבית החולים לניאדו בשלב זה מאושפזים בבית החולים ארבעה חולים מאומתים בתנאי בידוד מלא. חדר המיון יכול לקלוט מספר מטופלים במקביל – המחלקה תקלוט בשלב זה 23 מטופלים ומתוכם 5 מונשמים

הושלמה בנייתם ואיבזורם של חדר מיון ומחלקת אשפוז מבודדים לחולי קורונה, בבית החולים לניאדו בנתניה. חדר המיון והמחלקה שנפתחו, יתנו מענה לכ-500,000 תושבי נתניה והשרון . הפרויקט, הושלם בתוך מספר ימים של עבודה מסביב לשעון, על ידי מערך הבינוי והרכש של בית החולים והוא כולל תשתיות תקשורת, מחשוב, אמצעי ניטור ושליטה מרחוק, רכש ציוד מיגון מתכלה, בניית מחיצות במקומות מיועדים לכך, רכש מכשור רפואי , גיוס צוותים רפואיים וסיעודיים ועוד. חדר המיון הוקם בתוך אוהל שמוקם מחוץ לבניין האשפוז.

המיון הינו בגודל של 75 מ"ר ויכול לקלוט עד מספר מטופלים במקביל. מחלקת האשפוז מכילה כרגע 23 מיטות אשפוז, מתוכם 5 עמדות מונשמים, אך היא יכולה לקלוט עוד 7 מטופלים, עד לכמות של 30 מטופלים. כמו כן, הוקמה עמדת טריאז' חיצונית, בכניסה הראשית לבית החולים, בכניסה זו יוצבו אנשי ונשות צוות רפואי שיבצעו מיון ראשוני של הפונים – לחדר המיון הרגיל ולחדר המיון לחשודים כחולי קורונה. בראש מחלקת ההתפרצות יעמוד ד"ר אוריאל לווינגר, מנהל מחלקה פנימית ג' והוא יעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מנהל היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים – ד"ר רגב כהן.

המטה לשעת חירום בראשותה של לידיה לנקסנר והנהלת לניאדו נערכים, כבר בימים אלו, לפתיחתה של מחלקת התפרצות נוספת, במידה ותידרש לכך על ידי משרד הבריאות.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי של בית החולים מסר כי "הטיפול בחולי הקורונה שיופנו ללניאדו יבוצע עלי ידי טובי הרופאים , כמובן תוך קבלת עדכונים שוטפים על התפתחות הטיפול בנגיף מהגורמים במשרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי. החולים שוהים בבידוד מוחלט והצוות ימוגן כנדרש".

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

חלה מתוקה לשבת – ריח וטעם חלומי

גובשה תכנית העבודה להצלת מצוקי נתניה

 

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן