איך מצלמים תמונות אינסטגרם מושלמות

1
521
מצלמים תמונות אופנה סטייל נתניה
צילום fotolia

השאלה איך מצלמים תמונות אינסטגרם מושלמות חוזרת פעם אחר פעם ויש לכך סיבה: בעידן בו אנו נמדדים ונבחנים על סמך איך שאנחנו נראים בתמונות ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'אט) לא מספיק שנתלבש בסטייל.

כמובן, שאם נשקיע בתמונה והלוק יהיה משעמם, לא נשיג כלום – אבל התמונה עצמה והסיפור אותו היא מספרת חשובים לפחות באותה מידה. במיוחד עבורכם, ריכזתי מספר טיפים שיעזרו לכם לצלם תמונות אינסטגרם או תמונות פייסבוק ולהעלות פוסטים כמו הבלוגרים המובילים בעולם. אז נכון, אף אחד מאיתנו לא נולד צלם והמצלמות של הניידים נחמדות אבל לא ממש מספקות, ועדיין, רובנו מצלמים תמונות (כולל ובעיקר סלפי) סביב השעון…

תאורה צילום נתניה

טיפ מספר 1 לצילום מושלם: תאורה היא שם המשחק

השמש או המנורה צריכות תמיד להיות מאחורי המצלמה. לא מצדדיה ולא מאחוריכם. תאורה טבעית ולבנה יוצרת אור טבעי, שמאיר את הפנים בצורה המחמיאה ביותר. שימו לב שהאור לא קרוב מדי למצלמה, כי אז ייווצר על הגוף שלכם צל והתמונה לא תהיה מוצלחת. בכלל, לפני שמצלמים רצוי לבדוק שאין צל על הפנים.

of2431

טיפ מספר 2 לצילום מושלם: תנוחות עמידה ולא לפחד מהמצלמה

בתמונה בה אתם עומדים, חשוב לעמוד על קצות האצבעות (נשים) ממש כמו בלרינה. זה מאריך את הגוף והרגליים ואתן פשוט תיראו טוב יותר. תנוחה מומלצת עוד יותר היא כאשר שמים רגל אחת קדימה ונשענים אחורה עם יתר הגוף. לתנוחה הזו אני קוראת "הליכה בכאילו". אני, באופן אישי, אוהבת לשלב את שתי התנוחות הללו יחד – כי אז אני פשוט נראית טוב יותר. תנסו גם. רבים שמצלמים את עצמם או, מדויק יותר, רבים שמצלמים אותם, קופאים. נסו להשתחרר, נסו להבליט את הצדדים המחמיאים יותר ולהסתיר ולטשטש את הצדדים המחמיאים פחות.

צילום fotolia
צילום fotolia

טיפ מספר 3 לצילום מושלם: טריק השטיח האדום (איך להימנע מסנטר כפול)

כדי להימנע מסנטר כפול נסו את טריק השטיח האדום. תצמידו את הלשון לחיך העליון, ממש מאחורי השיניים, תאריכו את הצוואר ותדחפו את הפנים קדימה. ממש תרגישו שאתם תוקעים את הפנים שלכם במשהו. אז, לאט לאט, תורידו את הסנטר מטה. זו אמנם תחושה מוזרה, אבל זה נראה מעולה. דרך נוספת היא שימוש ביד עצמה, במעין הישענות עליה. החוכמה בשימוש ביד כדי להסתיר פגמים, זו היכולת להיראות טבעית – עם מבט מתאים.

of123454

טיפ מספר 4 לצילום מושלם: זוויות צילום משפיעות על המראה

כל צלם יאמר לכם, שמעבר לתאורה ולפוזה, זווית הצילום משמעותית מאוד. צילום מלמעלה גורם לכם להראות קטנים יותר ואילו צילום מלמטה גורם לכם להראות גבוהים וגדולים יותר. כדי ליצור תמונה מחמיאה, חשוב שהמצלמה תהיה בגובה המצח שלכם וכך אתם תיראו במיטבכם.

of345678

טיפ מספר 5 לצילום מושלם: מצלמים תמונות וכמה שיותר

למרביתנו אין ניסיון מקצועי של צלמים, לכן, כאשר אתם מצטלמים, בין אם זה סלפי או כאשר מישהו אחר מצלם אתכם, תדאגו לצלם כמה שיותר טייקים. הסבירות שתמצאו תמונה שתמצא חן בעיניכם, תהיה גבוהה הרבה יותר מאשר צילום תמונה בודדת (בכל זאת, אנחנו לא צלמים…). כאשר אתם מצלמים תמונות בין טייק לטייק, תשנו תנוחות, זוויות של הגוף וכו' – ממש כמו דוגמנים. לבסוף, לאחר שמצאתם תמונה שאהבתם, נסו לבחון אם זה דפוס של תמונות שאתם אוהבים. אם כן, תפעלו לפיו בתמונות הבאות שלכם.

נושאים נוספים העשויים לעניין אתכם:

הורדת וידאו אינסטגרם לקובץ MP4

חמישה טרנדים נשיים שגברים אוהבים

גבר, שפר הופעתך! מה נשים באמת רוצות..

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן