אות מצטיינת נשיא המדינה הוענק לסמלת ולריה רודימקין

בטקס המסורתי העניק נשיא המדינה, יצחק הרצוג, את האות; סמלת ולריה רודימקין מנתניה משמשת כבק"שניקית של טנקי מרכבה סימן ארבע.

0
147
סמלת ולריה רודימקין מנתניה משמשת כבק
סמלת ולריה רודימקין מנתניה - מצטיינת נשיא המדינה

בטקס המסורתי העניק נשיא המדינה, יצחק הרצוג, את האות; סמלת ולריה רודימקין מנתניה משמשת כבק"שניקית של טנקי מרכבה סימן ארבע.

סמלת ולריה רודימקין (22), תושבת נתניה, זכתה באות – זאת במסגרת טקס מצטייני נשיא המדינה. את האות העניק למצטיינים נשיא המדינה יצחק הרצוג.

ולריה רודימקין מתגוררת בנתניה ומשרתת כיום כבק"שניקית של טנקי מרכבה סימן ארבע בחטיבה 188. ולריה מטפלת במערכות האלקטרוניות בטנק. היא מבצעת בחינות שבועיות, הסבות וכל מה שקשור לתחזוקה ולכשירות של הטנקים.

ולריה היא אחת מותך שלוש לוחמות בפלוגה בה משרתים לצדה 62 לוחמים. כבת להורים גרושים היא מתגוררת עם אמה ומסייעת לה בכל מה שדרוש בבית. לוולריה אחות גדולה המתגוררת עם משפחתה בשכנה כפר יונה. את אות ההצטיינות קיבלה בזכות יכולותיה המקצועיות והאחריות הרבה שהיא מפגינה.

"אני שמחה על הזכות שנפלה בחלקי להיות מצטיינת הנשיא", אמרה ולריה לכתבי נתניה און ליין – ksn. "חשוב לי לייצג את מסלול ההנדסאים שלמדו י"ג – י"ד ורק לאחר מכן התגייסו לצבא ונתנו את חלקם. חשוב לי לתת במה לכל אותן לוחמות, כמוני, שמוכיחות כל יום מחדש את התרומה העצומה שהן נותנות לצבא. בנימה אישית, אני גאה לשרת כלוחמת ביחידה שלי – למרות כל האתגר והקושי שבהחלט משתלם".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן