תנובות: נחנך אולם הוקי קרח הגדול בישראל

2
1218
אצטדיון הקרח - תנובות. משחקי הוקי קרח, החלקה אמנותית ולימודי החלקה לכל המשפחה. צילום נעם מרק

מעל 70 שחקני הוקי קרח מחולקים ל-24 קבוצות של שלושה שחקנים, חנכו ביום שבת בשרון את משטח הקרח בארנה הגדולה בישראל OneIce arena .

השחקנים לקחו חלק בטורניר 3X3 שבו בכל קבוצה יש שלושה שחקנים ובכל משחק משחקים שתי מחציות של 12 דקות כל אחת, (בהוקי רגיל משחקים שלושה שלישים בני 20 דקות כל אחד ועל הקרח נמצאים שוער וחמישה שחקני שדה).

הארנה שהיא הגדולה והמשוכללת שקמה בישראל ממוקמת באזור התעשייה של מושב תנובות (10 ק"מ מזרחית לנתניה בסמוך לכפר יונה בדרך המובילה לכביש 6) הושקעו בה למעלה מ-35 מיליון שקלים והיא תיפתח רשמית לקהל הרחב בראשית חודש נובמבר.

הארנה המשתרעת על פני כ-5000 מ"ר והיא כוללת שני מגרשי החלקה, המרכזי עומד בתקנים הבינלאומיים המחמירים של תחרויות ההחלקה ושל ליגת ההוקי האמריקנית ה-NHL, ולצדו מגרש נוסף במידות קטנות יותר. במגרש המרכזי מוקם יציע שיוכל להכיל כ-1500 צופים.

היזמים שהקימו את הארנה החליטו לעשות זאת ללא סיוע של גורמים ציבוריים וכבר השבוע חנכו אקדמיה להוקי קרח אליה נרשמו למעלה ממאתיים ילדים ובני נוער מאזור השרון שהחלו באימונים. לצד האקדמיה להוקי נפתחה במתחם גם אקדמיה להחלקה אמנותית. במסגרת שתי האקדמיות יתקיימו חוגים לילדים, לבני נוער ואפילו למבוגרים אשר יבקשו ללמוד להחליק ואו לשחק הוקי, כאשר בנוסף להוקי לנשים ולגברים, יתקיימו גם אימונים לקבוצות נכים.

לצד האימונים המקצוענים, הארנה תהיה פתוחה גם לקהל הרחב ותציע שיעורי החלקה על הקרח לכל המשפחה.

מאחורי המיזם עומדים אלי אברמוביץ’ ופבל (פשה) לוין, אשר הקימו את One Ice Group, שניהם מביאים עימם ניסיון עסקי רב, וידע עשיר בתחומי הספורט בכלל ובתחום ההוקי בפרט. אברמוביץ' הוא איש עסקים שמעורב בענף ההוקי בישראל כבר קרוב ל-20 שנה, בתחילה כהורה, ואח״כ כשותף עסקי ומנכ״ל האקדמיה להוקי קרח והוקי רולר.פשה לוין הוא המנהל המקצועי שלOne Ice Group, בעברו הוא היה ספורטאי מקצועי בלטביה, ועם עלייתו לישראל היה בין מייסדי ענף ההוקי רולר בארץ, כשהקים את “בית הספר להוקי קרח ורולר” בשנת 1995 והוא נחשב למאמן המוביל בישראל בתחום.

מזה למעלה מעשור נושא הקמת משטח הוקי קרח באזור השרון בכלל ובאזור נתניה בפרט עלה על הפרק. עיריית נתניה יצאה בעשור הקודם בהצהרות על כוונה להקמת משטח הוקי קרח, זאת כחלק מניסיון למתק את העיר נתניה כבירת הספורט של ישראל. בנתניה אף איתרו מקום בצפון העיר. בהמשך התברר כי אין קופצים על ההצעה והייעוד שונה לקאנטרי פרטי שגם כן לא משך משקיעים ויזמים. הנושא ירד מהפרק ונעלם. השבוע, כאמור, למעלה מעשור מאז עלה הנושא בהיבט התקשורתי לראשונה, נפתחה ארנה באזור התעשייה תנובות. על-פי הערכות שונות, לאור כמות גדולה של שחקני הוקי באזור השרון ופתיחת המשטח לקהל הרחב כבילוי משפחתי לצד מקצועי, צפויה הצלחה.

כתבות נוספות העשויות לעניין את קוראי נתניה אונליין: 

צריכת חשמל: האם עיריית נתניה חסכונית או בזבזנית?

פיקוד העורף: אושרו תכניות עיריית נתניה לשעת חירום

נתניה: סקס אלים עורר בהלה בקרב השכנים

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן