תלמידי כיתות א ו-ב לא ישבתו בבית ספר אילן רמון

0
237
בית ספר אילן רמון. צילום: נתניה און ליין

ביום שלישי, מוצאי ראש השנה, הודיעה הנהגת הורי בית ספר אילן רמון בנתניה, על המשך השבתת הלימודים בבית הספר. למרות זאת, בעקבות האצת העבודות לתיקון הליקויים תלמידי כיתות א' ו-ב' ילמדו ולא יכללו בשביתה. בכיתות אלה יש חשמל ולאחר שהתקבלו האישורים המתאימים, אישרה הנהגת ההורים את הפסקת השביתה לתלמידי כיתות א'-ב'.

בהודעתם מסרו ההורים, כי "אומנם מאז הכרזת השביתה הואץ באופן משמעותי קצב העבודות, אולם לצערנו עד עתה טרם הומצאו האישורים הנדרשים המעידים על תקינות המבנה שנפגע בכלל ומערכות החשמל בפרט. בשלב זה התקבל אישור לאכלוס מבנה א'-ב' בלבד".

עוד נמסר בהודעה שהופצה לכל הורי תלמידי בית ספר אילן רמון: "חשוב לנו שתדעו, כי לאחר אירועי השריפה התעקשנו על בדיקת כל מערכות החשמל במבנה, ואכן בבדיקות שנערכו נמצאו ליקויים רבים וטרם ידוע לנו אם הללו תוקנו כראוי ולשביעות רצון המהנדס הבודק, שכן אישורו למבנה טרם ניתן ! כמו כן עלינו לקבל התחייבות ללו"ז מחייב לביצוע תיקון ליקויים נוספים שנמצאו במבנה (כמו חדר השירותים שנפגע בשריפה, מערכות מיזוג וליקויי בטיחות נוספים) אשר אינם מונעים אכלוס, אולם יש לוודא תיקונם בהקדם האפשרי".

בהודעתם החליטו הורי ההנהגה להמשיך את השביתה ומסרו: "לאור האמור ובהעדר תנאים ראויים לקיום הלימודים, אנו ממשיכים בהשבתת הלימודים בכיתות ג'-ו, וזאת עד לקבלת כל האישורים המעידים על תקינות המבנה ומערכותיו ההשבתה אינה חלה על כיתות א'-ב' וזאת כאמור לאור קבלת אישור לאכלוס חלק המבנה החדש בו לומדות כיתות אלו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן