תושב נתניה נעצר בחשד להעלמת הכנסות במיליון שקלים

2
83
ספק תוספי תזונה לספורטאים מנתניה (32) נעצר בבוקר יום שלישי ושוחרר בערבות, בחשד כי ניהל עסק למכירת תוספי תזונה וחומרים אסורים לספורטאים שאת ההכנסות ממנו העלים.למערכת נתניה און ליין – ksn נמסר, כי למשרדי מע”מ נתניה הגיע, לאחרונה, מידע על תושב נתניה בן 32, שסחר בתוספי תזונה וחומרים אסורים לספורטאים. בעקבות המידע נפתחה כנגדו חקירה משותפת של מע”מ נתניה ויחידת חקירות מע”מ תל אביב והמרכז. במהלך החקירה נערך חיפוש בביתו, בשיתוף האגף לאכיפה ופיקוח של משרד הבריאות.

בחיפוש נתפסו מאות קילוגרמים של תוספי תזונה, למעלה מ-500 חומרים אנבוליים, האסורים לייבוא והפצה בארץ, וכן עשרות חומרים החשודים כסמי מרפא המוצגים באופן כוזב כתוספי תזונה. כמו כן נתפסו תרופות החשודות כמזויפות או פגומות, כגון תרופה לטיפול בסרטן השד, אשר במשרד הבריאות חושדים כי בהן השתמש לצריכה עצמית.
בנוסף גילו חוקרי רשות המיסים במהלך בחיפוש, כ החשוד אינו רשום כעוסק ברשויות המס ואף נמצאו גם יומנים ופנקסים המעידים, לכאורה, על קניות ומכירות לא מדווחות ובהיקפים גדולים במשך תקופת זמן ממושכת. כן נתפסו
כ-50,000 שקלים במזומן ובמט”ח שהוסלקו בארון בגדים בביתו.
החשוד נלקח לחקירה, במהלכה הודה במיוחס לו. לחוקריו סיפר, כי העלים הכנסה העולה על כמיליון שקלים במהלך השנתיים האחרונות. במקביל, נערכה פעילות משותפת עם יחידת חקירות מע”מ באר שבע בדרום הארץ, בעסק אשר הינו, על פי המידע המודיעיני, ספק של החשוד.
בדיון על הארכת מעצרו נמסר, כי החשוד הודה בחקירתו בחשדות המיוחסים לו. לדבריו, הוא פעל בתחום מזה כשנתיים במחזור חודשי בהיקף של 40 אלף-50 אלף שקלים.
בעקבות הסכמה בין הצדדים שוחרר בערבות על ידי שופט בית משפט השלום בראשון לציון, אילן בן-דור, תמורת ערבויות, התחייבויות והפקדת דרכונו. מרשות המיסים נמסר, כי הכסף שנמצא בדירתו של החשוד נתפס כערבות והחקירה בעניינו תימשך, כמו גם הוצאת שומת מתוקנות בהתאם לראיות שהושגו באשר להכנסתו האמיתית.

 

2 תגובות

  1. יש שני גופים שהם המאפיה של המדינה ואיתם לא מתעסקים גם אם אתה העבריין הכי גדול במדינה וזה מע"מ וביטוח לאומי :)

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן