שני צעירים נדקרו במהלך תקיפה בנתניה

0
136
כוחות ההצלה מטפלים בדקור ברחוב שלונסקי. צילום שלומי מרצ'ביאק, תיעוד מבצעי מד"א

בשעות הערב של יום שני התקבל דיווח על אירוע בו נדקרו שני צעירים בשכונת קריית נורדאו בנתניה – ברחובות שלונסקי וקרן היסוד. כוחות ההצלה ובהם פראמדיקים ומתנדבים של מד"א וכן מתנדבי איחוד הצלה הוזעקו למקומות בהם נמצאו הצעירים.

כשהגיעו למקום התברר, כי מדובר בשני צעירים, נער בן 17 וצעיר בן 25 שנדקרו, האחד נמצא ברחוב שלונסקי והשני ברחוב קרן היסוד הסמוך – במרחק של כ-700 מטרים.

כוחות ההצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני בשטח לדקורים ופינו אותם לבתי חולים. ממד"א נמסר, כי הנער בן ה-17 נדקר בפלג גופו העליון והועבר לבית חולים "הלל יפה" בחדרה ואילו הצעיר בן ה-25 שנדקר אף הוא בפלג גופו העליון הועבר לבית חולים לניאדו בנתניה.

פאראמדיקית מד"א ים אנה שניר סיפרה: "קיבלנו במוקד החירום 101 של מד"א דיווח על 2 פצועים מדקירות ברחובות סמוכים. כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 17 יושב בהכרה כשהוא סובל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון. מיד העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך כדי הטיפול הרפואי חברנו לפצוע השני, צעיר כבן 20 שסבל גם הוא מפצע דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לשני הפצועים טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים והם פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים לניאדו והלל יפה כשמצבם בינוני ויציב".

מאיחוד הצלה נמסר: "צעיר שנפצע באורח בינוני ופצוע קל עד בינוני טופלו ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף שרון בזירות אירועי דקירה ברחוב שלונסקי וברחוב קרן היסוד בנתניה. נסיבות המקרים בבדיקה".

במשטרת נתניה נפתחה חקירה. מהמשטרה נמסר, כי "משטרת ישראל התקבל דיווח על 2 פצועים, תושבי נתניה בן 25 ובן 17, שאותרו ברח' שלונסקי בעיר. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי. נפתחה חקירה ממנה עולה החשד כי מדובר במעורבותם באירוע פלילי".

מטפלים פצוע ברחוב קרן היסוד. צילום שלומי מרצ'ביאק, תיעוד מבצעי מד"א
מטפלים פצוע ברחוב קרן היסוד. צילום שלומי מרצ'ביאק, תיעוד מבצעי מד"א

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן