שני נערים בני 14 מואשמים באינוס קטינה

2
96
בתמונה: פטיש בו נוהגים להשתמש שופטים - המייצג החלטת בית משפט
צילום fotolia

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה, ביום רביעי השבוע, כתב אישום לבית משפט השלום לנוער בעיר, נגד שני קטינים בני 14 מאזור השרון בגין אינוס בצוותא חדא ("גרם מעשה"), מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 בצוותא חדא ("גרם מעשה") והטרדה מינית בצוותא חדא.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חגי בנימין, עולה, כי הנערה והנאשמים, שהיו בני 13 בעת ביצוע המעשים, למדו באותה השכבה בבית ספר בעיר בשרון. השלושה הכירו זה את זה והיו ביחסי חברות.

בתאריך 9.11.15 או במועד סמוך, שהו הנאשמים בביתו של אחד הנאשמים וערכו שיחת וידאו עם הקטינה באמצעות "Facetime", יישום המובנה בטלפון הנייד של הנאשם השני ומאפשר לבצע שיחה "בשידור חי" בין המשוחחים.

עוד עולה מכתב האישום, כי במקביל, ותוך כדי השיחה, צילם נאשם 1 את מסך הטלפון של נאשם 2 באמצעות מצלמה שבטלפון הנייד שלו, באופן ששיחת הווידאו שהתקיימה באותה העת צולמה ותועדה. במעמד זה, במסגרת משחק חברתי של "אמת או חובה" ששיחקו, לבקשת הנאשמים או מי מביניהם, ניהלה הקטינה את שיחת הווידאו עם הנאשמים כשהיא בעירום מלא.

לאחר מכן, הנחו הנאשמים, או מי מביניהם, את הקטינה לבצע פעולות בעלות אופי מיני, באופן שנאשם 1 לוחש באוזנו של נאשם 2 אילו פעולות לבקש מהקטינה לבצע, ונאשם 2 פירט ותיאר לקטינה מהן הפעולות המדויקות שהיא מתבקשת לבצע.

במסגרת זו, גרמו הנאשמים לקטינה לבצע מעשה מגונה. בהמשך, ולנוכח חוסר בהירות מצד הקטינה באשר לפעולה שמבקשים ממנה הנאשמים לבצע, הסביר נאשם 2 את בקשתם בפירוט רב. הקטינה ביצעה את הפעולות שנתבקשה, תוך שכל אותה העת הביעה גועל וסלידה מן המעשים.

בהמשך, הנחו הנאשמים את הקטינה לבצע בעצמה מעשה אינוס. הקטינה, שבתחילה היססה בנוגע לפעולה שהתבקשה לעשות, נענתה בסופו של דבר בחיוב לבקשתם. אחר כך, הנאשמים הנחו את הקטינה לגבי זוויות הצילום. הקטינה ביצעה את הפעולות שנתבקשה שוב ושוב, תוך שכל אותה העת הביעה גועל, כאב וסלידה מן המעשים. לאחר מכן, גרמו הנאשמים לקטינה שוב לבצע מעשה מגונה. הנאשמים המשיכו בהנחיותיהם, חרף הבעות כאב ברורות מצד הקטינה ואף המשיכו להנחותה באילו תנוחות בדיוק לבצע את הפעולות, בהתאם לזוויות הצילום.

זמן מה לאחר סיום שיחת הוידאו, הקלטתה ושמירתה על ידי הנאשמים כמתואר, במועד שאינו ידוע, במהלך נובמבר-דצמבר 2015, שלחו נאשם 1 ונאשם 2, כל אחד בנפרד, את הסרטון המתעד את שיחת הווידאו לחבריהם.

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן