שוחרר ממעצר ונעצר שוב בטענה שנמלט

0
192
מייצג עו"ד ג'קי סגרון

תושב נתניה (32) נעצר, בשבוע שעבר, בחשד שיחד עם אדם נוסף גנב טרקטורון מאבן יהודה. לאחר מכן החלו החשודים לפרק את חלקים מהטרקטורון. לפתע הבחין החשוד בשוטרים ועל פי החשד נכנס לרכב מסוג טויוטה והחל בנסיעה פראית תוך סיכון חיי שוטרים.

נציג המשטרה טען בדיון על הארכת מעצרו של החשוד, כי החשוד ברח מהזירה לאחר ששוטרים הגיעו למקום וניסה במהלך מנוסתו לדרוס שוטר. השוטר ירה לעבר הרכב בו היה החשוד. כמו כן טען, כי החשוד דרוש לחקירה תקופה ארוכה.

החשוד נעצר, ככל הנראה, כשבועיים לאחר המקרה, זאת למרות שבמשך שבועיים היו בידי המשטרה שמו ופרטיו של החשוד. פרקליטו של החשוד, עו"ד ג'קי סגרון, שאל בדיון על הארכת מעצר החשוד, את נציג המשטרה: "למה המתנתם שבועיים עד שהגעתם לשם? יש לכם שם של בן אדם, אם אתה טוען שהוא מסוכן, למה לקח לכם שבועיים להגיע לבית?בתגובה טען נציג המשטרה, כי צו החיפוש היה על שמו של חשוד אחר: "היה לנו משהו כללי ורק לאחר שהיה משהו קונקרטי הצו בוצע".

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, נחום שטרנליכט, שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ומתח ביקורת על התנהלות המשטרה וקבע, כי למרות שצו החיפוש הוצא בתאריך ה-24.11.15 לא אצה למשטרה הדרך לבצע את החיפוש וכי לא התקבל הסבר ממשי מדוע המשטרה השתהתה: "אני יכול להסיק מאותה השתהות, כי היא מלמדת על כך שגם המשטרה איננה סבורה, שקיימת מסוכנות ממשית במקרה זה".

יומיים לאחר מכן נעצר שוב החשוד, בטענה, כי הוא נמלט. פרקליטו עו"ד הציג בפני בית המשפט את פרוטוקול הארכת המעצר שהתבצעה יומיים קודם ושאל את נציג המשטרה: "אתה אומר שהוא בבריחה והוא אצלכם, אתה מבקש את מעצרו והוא משתחרר ואתה לא מבקש עיכוב ביצוע". בתגובה טען נציג המשטרה, כי החשוד היה דרוש לחקירה במשטרת שדות וכי ברגע שהוא שוחרר ממשטרת שדות, משטרת נתניה נכנסה לתמונה.

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, ארז נוריאלי, לא נענה לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד ושחרר אותו בתנאים מגבילים.

עו"ד סגרון מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "המשטרה צריכה רענון, זה הזוי שבית המשפט ישחרר חשוד ואיך שהוא משתחרר עוצרים אותו שוב ועוד טוענים שהוא נמלט".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן