נתניה – בת 17 התקווה האולימפית הישראלית באופני כביש

1
421
רוני פישמן אופני כביש נתניה
רוכבת אופני הכביש רוני פישמן

סיפורים מתגלגלים: מרוץ האופניים הבינלאומי, גראן פונדו החמישי, יצא לדרך בערד-ים המלח בתחילת חודש מרץ. אחת הרוכבות המעוררות עניין ברמה הבינלאומית, היא הישראלית, רוני פישמן. נערה בת 17 מנתניה, שהצליחה להתגבר על פציעה קשה באמצעות רכיבה על אופניים. .

רוני פישמן, רק בת 17 ותלמידה בכיתה יב', מתגוררת בשכונת עיר ימים – נתניה. כספורטאית מחוננת היא מצאת כיום על קו ישראל – בלגיה. בזמן שחברותיה עסוקות במסיבות ובחורים, רוני מתאמנת באפן קפדני ורוכבת עם קבוצת אופניים בלגית שאיתה חתמה על חוזה מקצועי.

רוני פישמן צורפה בשנה שעברה לנבחרת ישראל באופניים . בעקבות השתתפותה באליפות אירופה לרכיבה על אופניים – צעירים ונוער – זיהו את יכולותיה מומחים בתחום. קבוצת רכיבה מקצועית מבלגיה זיהתה את הפוטנציאל, ורוני הוזמנה לקחת חלק במחנה אימון ובחתימה על הסכם רכיבה מקצועי. כחלק מהמחויבות המקצועית צפויה פישמן לעבור ולהתגורר בבלגיה כחלק מהאימונים המתוכננים.

רוני פישמן – דוגמא לכוח רצון

פישמן התחילה את דרכה בספורט בגיל שבע, כשהשתתפה לראשונה בטריאתלון המיועד לילדים ולנוער. לפני כשנה וחצי, במהלך תחרות טריאתלון, עברה פציעה קשה והייתה מרותקת במשך שלושה חודשים לכיסא גלגלים עם קרע בגיד ושבר פתוח. במהלך השיקום נחשפה לאופניים, כחלק מהליך השיקום ובשל המגבלות. כבר בשנה שעברה החלה לזכות בתארים, כשזכתה  באליפות ישראל באופני כביש לצעירים וכןבאליפות ישראל נגד השעון. בעקבות הזכייה מאמן נבחרת ישראל, אילן אולמן, צרף אותה להתאמן תחתיו בנבחרת ישראל באופני כביש . במסגרת התחרויות נסעה לבלגיה להתחרות, ואף השתתפה באליפות אירופה. פישמן כאמור תתחרה במירוץ  Gran Fondo Arad-Dead Sea, מירוץ הדגל הישראלי לרוכבי אופני כביש בינלאומיים. על-פי הערכות צפויים בתחרות הבינלאומית להגיע מעל לאלף רוכבים מקצועיים שיתחרו לאורך 155 קילומטרים – מתוכם 125 קילומטר במדידת זמן. המסלול עצמו כולל 1,873 מטרים של טיפוס, ומשלב נופים פראיים של מעלה העקרבים וצומת חתרורים.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן