ראובן עטר פוטר ממכבי נתניה

0
312
ראובן עטר - מכבי נתניה בית
ראובן עטר. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

תגובה היסטרית לסדרת ההפסדים או חשיבה אסטרטגית: בפעם השנייה העונה הודיעה הנהלת הקבוצה על פיטורי מאמן – הפעם מדובר בראובן עטר, שהגיע לפני תשעה מחזורים כגואל. אחרי שחרורם של חמשת שחקני הסגל והבאתם של חמישה שחקני רכש חדשים רק בשבוע שעבר, זאת בהתייעצות ובהסכמת ראובן עטר, הגיע תורו של מאמן הקבוצה ראובן עטר לשלם את מחיר כישלון שחקני הקבוצה. עטר שחזר לקדנציה שנייה במועדון לפני תשעה מחזורים בלבד כמחליפו של שלומי דורה, פוטר בבוקר יום ראשון לאחר שבמוצאי שבת רשמה נתניה הפסד 2:0 להפועל חיפה וספגה ביקורת צולבת מהאוהדים ומהפרשנים. יש לציין, כי ראובן עטר לא הצליח לרשום ולו ניצחון אחד במחזורים בהם עמד בראש הקבוצה – מה שככל הנראה הוביל להחלטת ההנהלה.

פחות משבוע לאחר שדורון אוסידון הצהיר מעל כל במה אפשרית ובראיון מיוחד לנתניה און ליין שפיטוריו של ראובן עטר כלל לא עומדים על הפרק, התקבלה החלטה בתום משחק אחד. הדעות לגבי פיטוריו של עטר חלוקות, מצד אחד ישנם את האוהדים והמבקרים השמחים על פיטוריו של עטר וחושבים שהוא הפתרון לבעיה לה נקלעה קבוצת היהלומים, מנגד אלה שלא רואים במאמן הקבוצה כאשם במצב העגום לו נקלעה הקבוצה וכבר במהלך הבזק לפיטוריו של המאמן הקודם, שלומי דורה, טענו כי הבעיה אינה במאמן.

עד שתיחשף זהותו של מאמן הקבוצה החדש, יהיה זה גיא צרפתי שיעמוד על הקווים ויעביר את האימונים. הערכות הן, כי בהנהלת הקבוצה (שוב) יבחנו האפשרות להפיכת בני לם, מנהלה המקצועי של בית הספר לכדורגל של מכבי נתניה ואחד הסמלים הבולטים יותר של מכבי נתניה לדורותיה, למאמן.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן