לניאדו: חולת דיאליזה פריטונאלית אושפזה במחלקת התפרצות קורונה

0
427
מחלקת התפרצות קורונה - כתר - לנאידו, נתניה
מחלקת התפרצות קורונה - כתר. בית חולים לניאדו, נתניה

חולת דיאליזה פריטונאלית אושפזה במחלקת ההתפרצות קורונה-כתר בבית חולים לניאדו. מדובר בחולת קורונה היחידה במדינת ישראל, העוברת טיפולי דיאליזה פריטונאליים במחלקת התפרצות. המטופלת לא שהתה במכון הדיאליזה של בית החולים ואין חשש לחשיפת אנשי צוות ומטופלים

חולי דיאליזה פריטונאלית מבצעים בעצמם את טיפולי הדיאליזה, בביתם, תוך כדי מעקב של מרפאה נפרולוגית בבית חולים. לאחרונה, הגיעה לבי"ח לניאדו חולת דיאליזה פריטונאלית, שאובחנה כנשאית של נגיף הקורונה. החולה, מאושפזת כרגע במחלקת ההתפרצות, מצבה יציב והיא מבצעת בעצמה את טיפולי הדיאליזה.

צוות המחלקה מספק למטופלת את כלל האביזרים הנדרשים לביצוע הדיאליזה והיא מבצעת את הטיפולים בעצמה. מדובר בחולת דיאליזה פריטונאלית היחידה במדינת ישראל, המאושפזת כיום במחלקת התפרצות קורונה – כתר.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי של בי"ח לניאדו מסר למערכת נתניה אונליין, כי "מחלקת ההתפרצות קורונה-כתר בלניאדו, ערוכה לטיפול בחולי קורונה מאומתים עם מגוון רחב של מחלות רקע. ההיערכות נוגעת הן לציוד ומכשור רפואי והן לידע מקצועי המתעדכן מדי יום. אנו עומדים בקשר עם מרכזים רפואיים בארץ ובעולם ומעדכנים בהתאם את הצוותים המטפלים בחולי קורונה המטופלים במחלקה. אנו נערכים בימים אלו לפתיחתה של מחלקת התפרצות נוספת בבית החולים".

נכון ליום לבוקר יום שלישי מאושפזים במחלקת התפרצות קורונה – כתר 14 חולים מאומתים – ארבעה מהם במצב קשה (מורדמים ומונשמים), המטופלים ונתמכים בשורה של פרוצדורות רפואיות מורכבות ומעקב רציף אחר מצבם סביב השעון.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן