צעירה עירומה השתוללה והכתה שוטרים

0
286
אלכוהול עיר ללא אלימות נתניה שכרות
אילוסטרציה. צילום פוטוליה

ביום שלישי בשעות אחר הצהריים הוזעקו שוטרי משטרת נתניה והפיקוח העירוני לרחוב הרצל בנתניה, בעקבות דיווח על הקמת רעש יוצא דופן במקום.

ניידות שהגיעו למקום איתרו צעירה עירומה, אשר לבשה רק תחתונים, כשהיא שיכורה. הצעירה (23) תושבת כפר סבא, השתוללה במקום ולא אפשרה לשוטרים להתקרב אליה. עד מהרה הגיעו למקום שוטרים ופקחים נוספים, אשר השתלטו על הצעירה השיכורה.

עדי ראיה שהיו במקום סיפרו למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי הצעירה השתוללה, צרחה, הכתה את השוטרים. לדברי אחד מעדי הראיה, גם לאחר שהשוטרים אזקו את ידיה ורגליה, הצליחה הצעירה להכות אותם. לדבריו, למרות עדי ראיה אחרים שצילמו את הנעשה, השוטרים לא נהגו כלפי הצעירה באלימות, אלא ניסו להשתלט עליה, תוך הפעלת כוח סביר.

יוני ג'ורנו, משפטן ופעיל חברתית, שעבר במקום, סיפר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "ראיתי מלא שוטרים רצים, לקחו פה בחורה עירומה שהשתוללה, הגיעו מלא שוטרים, מלא ניידות. יחד עם הצעירה ירדו מהבניין עוד כ-12 גברים חצי עירומים. היו פה מכות רצח, פעם ראשונה שאני מצדיק את המשטרה, לא היתה ברירה לשוטרים, היא השתוללה פה, היא נתנה לשוטרים מכות רצח, גם כשהיתה עם אזיקים ידיים רגליים".

ג'ורנו הוסיף: "לאחרונה אני נתקל יותר ויותר בסרטונים שרצים במדיה בהם נראים שוטרים "תוקפים" אזרחים, פעם ראשונה שנקלעתי לאירוע מתחילתו (הגעתי עם זוג השוטרים הראשונים שהגיעו) השוטרים הותקפו ע"י חבורת צעירים. במקום היתה בחורה שהשתוללה עירומה, לדעתי היא לא הייתה צלולה. השוטרים ניסו להלביש אותה ולקחת אותה לניידת, תוך שהיא צורחת יורקת מגדפת ותוקפת. גם לאחר שכבלו אותה באזיקים ידיים רגליים, היה להם קושי לקחת אותה לניידת לאור ההתנגדות של החברים שלה שסבבו סביבה. השוטרים היו חסרי אונים, מכל פינה צילמו אותם בסמרטפונים. הם השתמשו בכוח, אבל כוח סביר בהחלט. עדיין לא ברור לי מה התרחש שם, ניסיתי להבין מי נגד מי, עמדתי קפוא במקום ולא זזתי, זה היה מחזה לא פשוט. מוסר ההשכל שלי הוא שלמטבע שני צדדים, ובטרם רושמים: "שוטרים עבריינים" " שוטרים אלימים", חשוב לראות ולשמוע גם את הצד שלהם. נכון יש מקרים בהם שוטרים מפריזים בשימוש בכוח, במקרה דנן, אני מוריד את הכובע בפני שוטרי משטרת נתניה, צריך לומר גם דברים חיוביים ולא רק להתלונן".

מהמשטרה נמסר, כי "התקבלה קריאה על כי מספר צעירים ברח' הרצל (מרכז העיר) בנתניה מקימים רעש ומשתוללים ברחוב. שוטרים הגיעו למקום ועפ"י החשד צעירה במצב שכרות ניסתה לתקוף אותם ונעצרה. החקירה נמשכת".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן