פרשה 512: מעצרו של ריקו שירזי הוארך בפעם השלישית

0
89

בית המשפט האריך השבוע את מעצרו של ריקו שירזי, שנעצר, במסגרת פרשה 512, בחשד למעורבות בניסיון לרצוח את אסי אבוטבול בשנת 2004, ביחד עם אחרים, בחשד למעורבות ברצח גיא יחזקאל וכן בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע במסגרת ארגון פשיעה. בהארכת המעצר השבוע ייחסה המשטרה לשירזי גם חשד למעורבות ברצח דורון סרוסי משנת 2004.

פרקליטו של שירזי, עו"ד ג'קי סגרון, ביקר שוב את התנהלות המשטרה וטען בדיון על הארכת מעצרו, כי "אני סבור שיש כאן איזשהו שכרון כוח וניסיון להשאיר את הגודל, את הבלון הגדול הזה שנקרא פרשה 512, בגודל ראשוני שלו כמו המעצר הראשוני וכך עושה המשטרה".

בנוסף טען עו"ד סגרון, כי "בית המשפט לא אמור להאריך מעצרו מכוח הפרשיה, כל אדם הוא אדם, יש כאן התנהגות קלוקלת. איך יכול להיות שמגיעים לבית המשפט דוחות בעניין שירזי ולא כותבים על סרוסי ומגישים דוחות בעניין עצורים אחרים ושם מזכירים את שירזי. מדובר באותה גרסה של עד מדינה. המשטרה עצמה עם אותו עד לא מאמינים בו כאן וכאן מציגים סלקטיבית עד אחד. העובדה שמייחסים לו רצח לא אמורה להלך אימים על בית המשפט".

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, עמית מיכלס, קבע בהחלטתו, כי "לבקשה שהונחה בפניי היום נוסף גם חשד לביצוע רצח של דורון סרוסי בשנת 2004 ביחד עם אחרים. כמו כן על פי החשד קשר החשוד קשר עם אחרים לבצע פשע והכל במסגרת ארגון פשיעה. כפי שנקבע בהחלטות קודמות, קיים חשד סביר הקושר את החשוד למיוחס לו בעבירות הרצח של גיא יחזקאל, וניסיון הרצח של אסי אבוטבול".
השופט מיכלס האריך את מעצרו של שירזי בעשרה ימים – עד ל-18.6.15

מייצג: עו"ד ג'קי סגרון
מייצג: עו"ד ג'קי סגרון

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן