פרצו לבתי עסק וגנבו סחורה בעשרות אלפי שקלים

0
112
צילום אילוסטרציה של גנב פורץ דלת באמצעות לום
צילום fotolia

לפני כחודש התקבלה במשטרת נתניה תלונה על התפרצות לבית עסק ברחוב בלקני פנחס בנתניה. בהודעה נמסר, כי מהחנות נגנב רכוש בשווי של עשרות אלפי שקלים.

מהמשטרה נמסר, כי עם קבלת התלונה נפתחה חקירה ואף נלקחו מהאזור מצלמות אבטחה. מתיעוד מצלמות האבטחה הצליחו חוקרי המשטרה לזהות את החשוד בהתפרצות, שהגיע למקום רכוב על אופניים מספר פעמים.

בפעם הראשונה שהגיע החשוד למקום התפרץ, על פי החשד, למקום על מנת להכין אותו לגניבה. בפעם השניה הגיע למקום בצהרי יום שבת, התפרץ שוב למקום והפעם גנב סחורה בשווי רב.

בלשי המשטרה הצליחו לאתר את החשוד ולעצור אותו, ביחד עם האופניים איתם הגיע להתפרצות. מהמשטרה נמסר, כי בעקבות חקירה מאומצת ומורכבת, הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את החשוד למעשי התפרצות נוספים בנתניה וגניבת סחורה בשווי של עשרות אלפי שקלים נוספים.

עוד העלתה החקירה, כי יחד עם החשוד, תושב נתניה בן 29, פעל חשוד נוסף בן 46, אף הוא תושב נתניה, שקשר קשר עימו לביצוע ההתפרצויות ועל פי החשד סייע לו בחלק מהן.

השניים הובאו לבית המשפט השלום בפתי תקווה. החשוד שסייע נעצר לארבעה ימים ושוחרר בתנאים מגבילים. החשוד העיקרי נעצר למשך שישה ימים שבתומן הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן