פעוטה נפצעה בתאונה בצומת בו נהרג עידן צחייק

1
159
מקום התאונה. צילום דוברות איחוד הצלה

פעוטה בת 3 נפצעה באורח קל, ביום חמישי בשעות הערב המוקדמות, מפגיעת רכב. התאונה אירעה ברחוב שמואל בשכונת דורה בנתניה, באותו מקום בו נהרג התלמיד עידן צחייק ז"ל, אף הוא מפגיעת רכב, בעת שרכב על אופניים חשמליים. מאיחוד הצלה סניף שרון נמסר, כי הפעוטה טופלה ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף שרון.

תושבי השכונה לא הספיקו להתאושש ממותו הטרגי של עידן ז"ל ונאלצו להתמודד עם תאונה נוספת באותו מקום. בעקבות התאונות בצומת ברחוב שמואל טענו תושבים, כי מדובר בצומת מסוכן.

תושב השכונה ופעיל חברתי, חזי ויסוקי, מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי המקום בעייתי, שכן רחוב שמואל חוצה את רחוב נחום בו יש ירידה גדולה לכיוון הצומת המדובר. לא פעם נהגים מאצים שם ומהווים סכנה. בנוסף בין שני הנתיבים ברחוב שמואל ישנו אי תנועה רחב וגדול, אשר בו יש גן שעשועים. לדברי ויסוקי צריך להתקין שם מעברי חציה שיהיו גם מוארים בשעות הערב וכן מעקות בטיחות, על מנת שילדים לא ירוצו אל הכביש. כמו כן הוסיף ויסוקי, כי צריך לתחום את הגן ולהתקין יציאה וכניסה אחת לגן השעשועים.

בתוך כך נערך השבוע סיור במקום, בו השתתפו חברי ועד השכונה, חבר מועצת העיר ויו"ר הנהלת המתנ"ס, יוסי דורון ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל. מטרת הסיור היתה לבדוק את הליקויים בכביש ולתקנם. בתום הסיור סוכם על פגישה נוספת בה יוחלט איזה ליקויים יתוקנו.

בתאונה נוספת נפצע מוקדם יותר ילד בן 10 בעת שרכב על אופניים, ברחוב אברהם אבן עזרא בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לילד ולאחר מכן פינו אותו לבית חולים לניאדו בנתניה. ממד"א נמסר, כי הילד נחבל בחזהו. בשני המקרים נקראו למקום בוחני תנועה של המשטרה, אשר פתחו בחקירה.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן