עתירה נגד לב השרון: הפקעתם, שלמו פיצוי

0
99
מייצגים עורכי הדין ורד כהן ורענן בר-און

בימים אלה הוגשה, לבית המשפט המשפט מחוזי – מרכז, עתירה, אשר הוגשה על ידי בני זוג המתגוררים באחד מיישובי לב השרון, נגד מועצת לב השרון והוועדה המקומית לתכנון ולבניה – לב השרון.

בעתירה אשר הוגשה על ידי עורכי הדין ורד כהן ורענן בר-און, נטען, כי לפני עשרות שנים פלשו המועצה והוועדה המקומית לשטחם של בני הזוג, סללו בשטח הפרטי כביש, בשטח של מעל 100 מ"ר.

עוד טענו עורכי הדין כהן ובר-און, כי בנוסף הפקיעו המועצה והוועדה המקומית את השטח בהפקעה אותה הגדירו כ"דחופה", זאת לצורך הקמת מפני ציבור. מהעתירה עולה, כי ההפקעה נעשתה לפני עשרות שנים ולמרות כל הזמן שחלף, לא הוקם במקום כל מבנה ציבורי והשטח נותר שומם עשרות שנים. עוד עולה, כי כל פניות בני הזוג לנציגי המועצה והוועדה, שהשטח יוחזר להם לא הועילו.

בני הזוג תובעים בעתירתם פיצוי בסך 300 אלף שקלים בגין סלילת הכביש, הוצאת הכביש משטחם ופיצוי בסך 500 אלף שקלים בגין הפקעת הקרקע. עוד דורשים בני הזוג לבטל את ההפקעה לאלתר ולהחזיר את השטח המופקע לידיהם. לחילופין תובעים בני הזוג 1,3 מיליון שקלים פיצוי במידה וההפקעה תשאר.

ממועצת לב השרון נמסר בתגובה, כי "העתירה טרם התקבלה במשרדי המועצה והוועדה המקומית לתכנון ובנייה . לכשתתקבל, המענה יינתן במסגרת ההליך המשפטי".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן