עשרות משלחות מסין בביקור לימודי בעיר

0
128
חברי אחת המשלחות מסין בביקור בעיריית נתניה. צילום באדיבות עיריית נתניה

במסגרת חיזוק יחסי החוץ וקשרי הגומלין בין העיר נתניה לערים אחרות ברחבי העולם בכלל ולהידוק היחסים עם שוק התיירות והעסקים הסיני, אירחה עיריית נתניה בשבועות האחרונים משלחות ממחוזות שונים ברפובליקה הסינית וניתן לומר כי ניכרת מגמת עליה של השוק הסיני בנתניה לעומת אשתקד.

המשלחת הראשונה ממחוז צ'נגז'יאנג בראשות ראש המחוז, התארחה בעירייה במסגרת ביקור כולל בישראל – לבקשת המשלחת ולאחר ששמעו, כי נתניה נמנית עם הערים המתקדמות בתחום – הם ביקשו לשמוע אודות הפעילות של העירייה בתחום הערים החכמות וטכנולוגיות לשיפור הקשר בין הרשות לתושב. בנוסף, זכו המבקרים לסקירה מקיפה בתחום התיירות המקומית והתיירות הנכנסת מסין בפרט.

כמו כן, ביקרה בעיר משלחת מהעיר "הקטנה" בת שמונה מיליון התושבים, האנגזו שבמחוז שאנגזנג. בעת ביקורן בישראל, בחרו המשלחות מסין ללון בעיר נתניה, הן בשל מיקומה המרכזי והנגיש והן בשל האופי התיירותי והמזמין שלה בזכות חופי הים, הטיילות, המלונות והפעילויות.

לנתניה עיר תאומה מסין – שיאמן, התורמת רבות לחשיפת העיר. מדובר בעיר בה גרים מיליוני סינים, כאשר נתניה משתתפת בירידי התיירות בעיר וחושפת את שמה למרחוק. חברי המשלחות התרשמו מאוד מנתניה וביקרו באתרים מרכזיים בעיר. בשבועות הקרובים צפויות לבקר משלחות נוספות.

מנכ"לית האגודה לעידוד התיירות נתניה, אולגה לוריה, מסרה: "חשוב לנו להשקיע בשוק הסיני שהינו שוק עם פוטנציאל גדול. התייר הסיני מגלה את ישראל ואת נתניה בפרט ואנו מברכים על כך. יש לנתניה הרבה מה להציע לתיירים מסין ואנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים להביא תיירות מסין לנתניה-הריביירה של ישראל".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן