עיריית נתניה יצאה במכרז לביטוח התלמידים

0
87
סמדר סגל בוועדת החינוך
סגל בישיבת ועדת החינוך, צילום מתוך שידורי ערוץ הכנסת

לאחר מחאת הורים רבים ברחבי הארץ ובראשם ועד ההורים העירוני בנתניה והיו"ר סמדר סגל, הרימה עיריית נתניה את הכפפה ויצאה במכרז לקבלת הצעות מחברות ביטוח לביטוח תאונות אישיות לתלמידי נתניה.

סגל מסרה למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי הפנטזיה שלה מתחילה להתגשם. עוד מסרה, כי בעקבות הסערה שקמה קיימת מגמה ארצית שלא לשלם את הסכום שאושר, כאמור 75 שקלים לתלמיד.

כזכור ביום שני שעבר אישרה ועדת החינוך – יום לפני תחילת שנת הלימודים, את התעריף המרבי לגביה מההורים – 75 שקלים, עבור ביטוח תאונות אישיות. מדובר בתוספת של 25.5 שקלים משנה שעברה, אז אושרה גביה של 49.5 שקלים בלבד. נציגי פורום ההורים, ובהם יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה, סמדר סגל, שנכחו בדיון הביעו מורת רוח מתנאי המכרז החדש ודרשו להחזיר את ביטוח התלמידים ל"ענבל" חברת הביטוח הממשלתית שבבעלות המדינה. בדיון בוועדת החינוך של הכנסת אמרה סגל, כי "אנחנו מוכנים לשלם 35 שקלים, את היתרה שתשלם מבחינתו הרשות המקומית".

בעקבות אישור ועדת החינוך יצאה קריאה של נציגי ההורים לרשות, ובכללם עיריית נתניה, לצאת למכרז עצמאי ולפעול לקבלת הצעות זולות יותר. בעיריית נתניה לא המתינו זמן רב ויצאו למכרז עצמאי. נודע, כי עד כה התקבלו מספר הצעות זולות יותר מההצעה שאושרה.

סגל מסרה למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "מי שיצא למכרז עבור הרשויות המקומיות זה מרכז השלטון המקומי שמייצג את כל הרשויות. את הביטוח מבצעים דרך סוכנות הביטוח ששייכת למרכז השלטון המקומי. אז מדוע חברת הביטוח משלמת עמלה עבור פוליסת תאונות אישיות לסוכנות של השלטון המקומי? האם לא נכון היה לא לגבות עמלה על גבם של ההורים? האם לא נכון לתת את העמלה בחזרה להורים ולהוזיל את הפרמיה? כמה שההורים משלמים יותר כך העמלה גדלה" ציינה סגל והוסיפה: "מדובר בביטוח שהמדינה מחייבת את הרשות לבצע ובסופו של יום ההורים משלמים. רשויות מקומיות שהבינו את העניין ובחרו לעזור להורים יוצאות במכרז חיצוני. נתניה הוכיחה את עצמה ויצאה למכרז".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן