עונות: עמותת אמני נתניה בתערוכה השנתית

0
223
עונות - התערוכה השנתית של עמותת אמני נתניה
בקולאז', יצירותיהן של חדווה בן דוד ורותי חיימוב ותמונתה של אסתר רוקח. באדיבות עמותת אמני נתניה

 

המסורת נמשכת: כבכל קיץ תקיים עמותת אמני נתניה את התערוכה השנתית של חבריה בגלריה על הצוק בטיילת שקד – נתניה. כמיטב המסורת, כך גם השנה, צפויה ראש העיר נתניה להעניק פרס לארבע העבודות המצטיינות – אותן בוחרת ועדה מקצועית חיצונית. האמנים המצטיינים יזכו לקיים תערוכה אישית בקיץ הבא.

השנה, כך נמסר לנתניה און ליין – ksn, הוחלט להתמקד במושג "עונות", אשר מאפשר מרחב עצום של יצירה חופשית ואפשרות לכל אמן המשתתף בתערוכה להעניק פרשנות אישית משלו למושג "עונות".

הרחיבה על-כך אסתר רוקח, רכזת העמותה: "היו שהתייחסו לארבע עונות השנה או לעונת החגים ואף עונת המלפפונים, היו שהתייחסו למצבי רוח עונתיים כמו דיכאון של סתיו, עונת מעבר ועוד. כל אמן לקח את הנושא והתחבר אליו באופן שונה".

ואכן, המשמעויות שהעניקו האמנים למושג 'עונות' הן רבות ומגוונות. רוקח עצמה תציג את יצירתה 'עונה יבשה' בה מתואר מצב בטבע של יובש. נילי כרמל צילמה שדה קוצים אחרי שנשרף, יניב גוטמן לעומתן בחר להציג יצירה מופשטת בצבע ירוק – אולי סמל לפריחה האביבית, ואילו הפסל חן וינקלר הציב חרוט המורכב מארבעה סוגים שונים של שיש, כשכל צלע מסמלת עונה אחרת. בתערוכה ישתתפו השנה 63 אמנים. אירוע הפתיחה הרשמי וההכרזה על זוכי ראש העירייה יתקיימו ביום שישי הבא (28.8, בשעה 12:00).

לכתבות נוספות סביב השעון אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפורטל נתניה און ליין – נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן