חגיגות עולם האופנה – הצצה ראשונה

1
296
ראלף לורן שבוע האופנה ניו יורק נתניה
חנות הדגל עטופה בפרחים. ראלף לורן

זאת התקופה הזו בשנה שכל עולם האופנה עומד על הרגליים. שבועות האופנה בניו יורק, בלונדון, בפריז ובמילאנו מתרחשים ברגעים אלה ממש והרחובות של בירות האופנה העולמיות, כמו גם הרשתות החברתיות, מלאים בלוגים ססגוניים ומלאי השראה. קבלו הצצה ראשונה לטרנדים שיסעירו את עולם האופנה…

 

ראלף לורן - ניו יורק 2017 - נתניה מתלבשת
קנדל ג'אנר לראלף לורן – במראה שבהחלט שווה להתעכב עליו

שבוע של אופנה בניו יורק – המון הפתעות

תחילה הציגו בתי האופנה האמריקאים בשבוע האופנה של ניו יורק. בין המותגים שהציגו בלטו ברברי, מייקל קורס, צימרמן, קוא'ץ (מותג מוביל בעולם התיקים שמעצביו הפתיעו עם קולקציית מעילים מעוררת השראה) וטורי בר'ץ שהופכת לחזקה בזירה האמריקאית משנה לשנה.

גם מעצב העל ראלף לורן הציג את קולקציית הנשים לסתיו-חורף 2017/18. חנות הדגל היוקרתית במדיסון אבניו שינתה את פניה לגן קסום ומרשים, עם צמחים בוטנים אשר מכסים את כל קירות הקומה הראשונה והשנייה. האורחים נכנסנו הישר מרחובות ניו יורק האורבניים אל עולם פרחוני, אשר שאב השראה מן הקולקציה ונפעמו מהקולקציה המהפנטת.

לוק אשר שווה להתעכב עליו היה של קנדל ג'נר, בו היא לבושה במכנסי עור בצבע לבן עם חולצת כפתורים בצבע קרם בעלת חיתוך מיוחד ומעליו ז'קט ורדרד. לוק המתאים ליום-יום וגם לשעות הערב. הז'קט בפרט יכול להתאים לכל אאוטפיט וצבעו המיוחד בהחלט הופך אותו לפריט MUST! להשלמת האאוטפיט, קנדל צוידה בתיק וסנדלים מנומרים בהתאמה. מעבר ללוק של קנדל, בתצוגה היה ניתן לראות מגוון רחב של אוברולים ושמלות במבחר גזרות. הקולקציה כללה מגוון רחב של טרנדים, ביניהם, הסגנון המדברי אשר כלל קרם על גווניו, ורוד בהיר, גווני חום נעימים לצד זהובים בולטים, הדפסים מנומרים, צבעי חמרה ונגיעות של צבעים סגולים וירוקים דומיננטים.

רנואר 2017 - נתניה מתלבשת
גם מחויט גם שובבי. רנואר. צילום אביב חופי

החברות הישראליות מציגות הצצה ראשונה

הקולקציה של ראלף לורן תגיע אלינו, לישראל, עם בוא הסתיו לחנות הדגל של ראלף לורן בקניון רמת אביב. עד אז, כדי לא להשאיר אותנו בצפייה דרוכה, הרשתות הגדולות בישראל פינקו אותנו בחשיפת קולקציית אביב קיץ 2017 שלהן. תחילה חשפו קסטרו את הקולקציה במטה החברה הממוקם בבת ים. האולם עוצב כבריכה ששידרה אווירת פנטזיה רומנטית. כיאה לקולקציית קיץ, בלטו שמלות המלמלה הקלילות בגווני פסטל וגווני אדמה.

מספר ימים לאחר החשיפה של קסטרו, חשפו גם רנואר את הקולקציה הקיצית שלהם ולמען האמת אהבתי אותה מאוד. הקולקציה חושפת את הסיפורים העיקריים שילוו אותנו הקיץ הזה. היא עומדת בסימן האופטימיות וההתחדשות המתקשרות עם בוא העונה החמה, תוך מתן פרשנות מסחרית לסגנון הריזורט לצד השפעות טרנדיות מעולם הסטריט והספורט.

רנואר יהודה לוי נתניה מתלבשת
קז'ואל במיטבו. רנואר. צילום אביב חופי

הקולקציה מתאפיינת בשימוש בטקסטילים קלים וזורמים, בהם טנסל, כותנה, ויסקוזה וסריגי ג'רסי. גם כאן פלטת הצבעים נעה בין לבן וגווני פסטל לגווני חום. דגש מיוחד מושם העונה על שלל טקסטורות, בהם חירור, רקמה וטכניקות דפוס עדכניות לצד שטיפות ועיבודים חדשים בקטגוריית הדנים (ג'ינס). אגב, שבוע האופנה של גינדי תל אביב יחול בחודש מרץ. אני אישית מחכה לו בקוצר רוח. מה אתכם?

אופנה ברחוב. אתם מתלבשים בסטייל, אנחנו מצלמים
אופנה ברחוב. אתם מתלבשים בסטייל, אנחנו מצלמים

אופנה ברחוב – נתניה מתלבשת בסטייל

הקדמה קצרה: בכל שבוע נפרסם תמונה של נשים וגברים שיש להם אמירה אופנתית. אז אם אתה או את חושבים שיש לכם אמירה אופנתית, אתם מוזמנים לפנות אליי – אלא אם כן אפגוש אתכם במקרה ברחוב ואז תגלו את התמונה שלכם בעיתון נתניה און ליין… 

שם: סמנתה גרידיש
גיל: 29
משקפי שמש: Dolce&Gabbana
סוודר: Mira Mikati
טי שרט וג'ינס: Rag&bone
נעליים: stan smith לאדידס

עשה לנו את זה במיוחד: הצבעוניות השובבית וכמובן התיק הכחול המושלם לבית גוצ'י

כתבות אופנה נוספות העשויות לעניין אתכם: 

חמישה טרנדים נשיים שגברים אוהבים

איך מצלמים תמונות מושלמות עם סטייל לאינסטוש ולפייס?

גבר, שפר הופעתך! מה נשים באמת רוצות..

חמישה פריטי אופנה חובה בכל ארון בגדים

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן